Megmutatták egy építési anyaggal telepakolt furgon töréstesztjét, ami igen elgondolkodtató
Talán bele sem gondolunk, hogy egy furgonban hátulról mekkora veszély jöhet.
hvg.hu
Miközben az EuroNCAP a nálunk legismertebb független törésteszteket végző intézet szigorú szabványok mentén csak a személyszállító járműveket, és csak városi tempó mellett töri, a svájci Dynamic Test Center AG sokkal extrémebb teszteket is végez. Ilyen volt például, amikor 200 km/h-s tempóval ütközettek egy kocsit, a szokásos 50-es helyett.
Most ismét tanulságos videóval jelentkeztek, amelyben azt mutatják be, milyen, amikor egy 770 kilogrammnyi rakománnyal megpakolt Mercedes Vito karambolozik.
A sebesség ez alkalommal a szokásos óránkénti 50 kilométer volt, a hátul elszabaduló zsalukő betonkockák mégis nagyon komoly pusztítást végeztek, hiába voltak hevederekkel valamennyire rögzítve. Látható az is, hogy bár a légzsák megvédte az utastérben lévőket a frontális ütközés során, de a hátulról érkező becsapódástól már nem.
Mennyivel növekszik egy férfi értéke, ha tizenöt centivel magasabb? Mennyi esélye van párt találnia egy társkeresőn egy kedves, átlagosan kinéző, átlagosan jól kereső nőnek, ha nincs semmi speciális tulajdonsága? Mi a társkeresés beépített kockázata? Egy harminckilenc éves nő még harmincasnak számít? Kritika a Többesélyes szerelem című filmről.