A Facebook tényleg kicenzúrázta Jézust, mert nem volt rajta ing
A közösségi oldal meztelenségellenes algoritmusa ismét túlpörgette magát, ezúttal egy 400 éve készült festményt törölt egy hirdetésből.
A közösségi oldal meztelenségellenes algoritmusa ismét túlpörgette magát, ezúttal egy 400 éve készült festményt törölt egy hirdetésből.
A telefon mikrofonjának távoli aktiválásával gyűjtött volna be olyan hangokat a Facebook, amelyek az emberi fül számára nem érzékelhetők. Az ötlet végül nem valósult meg, és azt ígérik, soha nem is fog – de azért megszerezték a szabadalmat hozzá.
Szorul a hurok azoknak a hirdetőknek a nyaka körül, akik átverik a Facebook felhasználóit. Jön a hirdetések értékelése, ami megmondja, mennyire voltak elégedettek a vásárlók.
Simonkáék egy kampányidőszakra időzített, születésnapi köszöntésről szóló videó hirdetését úgy állították be, hogy az legalább 13 éves felhasználók előtt jelenjen meg a Facebookon.
Minden túlzás nélkül meghökkentő mélységekbe jutott ma az Origo nevű kézműves propagandaportál. Ha úgy gondolta, tudja, hogy kire fog szavazni április 8-án, várjon még egy kicsit: Zuckerbergék még csak most kezdik a kampányt.
Nagyjából 3000 olyan hirdetést adtak fel az oroszok a 2016-os amerikai elnökválasztási kampány ideje alatt, amivel kényes kérdsekben akartak feszültséget kelteni a társadalomban. Ijesztő a precizitás, amivel dolgoztak. Hillary Clinton a sátán, éljen a fegyverviselési jog.
Az Egyesült Államok Facebook-felhasználóinak több mint felét elérték a 2016-os elnökválasztási kampány során a közösségi oldalon elhelyezett, orosz vonalon finanszírozott hirdetések.
A Facebookon átláthatóvá akarják tenni a politikai hirdetéseket, ezért azok megrendelőit minden reklámnál jeleznék, és ez csak egyike azon lépéseknek, amelyek akadályozhatják az orosz propagandát, amely a Facebookon (is) lebukott az elmúlt hetekben.
Nagy port kavart az elmúlt napokban a Facebook kísérlete, amely jelentős forgalomcsökkenést hozott minden érintett oldalnak. A közösségi oldal üzemeltetői ugyan gyorsan visszakoztak, de egy 2014-es jóslat szerint már csak idő kérdése a facebookos ingyenes elérés vészkorszaka.
A Facebook a mobilos alkalmazás segítségével figyelheti, hogy ki milyen üzletbe tér be, és ha az a Facebooknak épp partnere, az ő hirdetései jelenhetnek meg a közösségi oldalon.
Minden eddig ismert jel szerint oroszországi felhasználók csaknem százezer dollárt, nagyjából 25 millió forintnyi pénzt költöttek a Facebookon, érzékeny társadalmi és politikai témákat érintő hirdetésekre – derítette ki a vállalat most befejeződött vizsgálata.
A Facebook ezentúl azt is figyeli majd, hogy valaki véletlenül vagy direkt kattintott-e egy hirdetésre. Előbbit nem számolják majd el.
A közösségi oldalra feltöltött videókba hamarosan reklámokat lehet majd elhelyezni, amiből a feltöltő is részesedni fog.
Családja hétvégi helikopterezéséért Facebook-hirdetésekkel fizetett Rogán Cecília cége – állítja a Népszava. A lapnak nyilatkozó szakértő szerint egy jól pozicionált online hirdetés több tízezer embert is elérhet, és facebookos reklámokra könnyedén el lehet költeni negyedmillió forintot akár 1-2 hét alatt is.
Csalnak, hazudnak és a YouTube-ról lopnak – ezt állította korábban a Facebookról egy tartalomgyáros, állítását több érvvel is alá tudta támasztani. A közösségi oldal most hivatalosan is elismerte, két éven át "túlbecsülték" a videók nézettségét.
A Facebook több mint tízmillió dolláros partnerségi programot indított az italmárka óriás Diageo-val.