Egy picit mégis beintene a politikusoknak a Facebook
A Google és a Twitter után a Facebook is szigorítani készül a politikai hirdetésekre vonatkozó szabályzatát. Igaz, minimálisan.
A Google és a Twitter után a Facebook is szigorítani készül a politikai hirdetésekre vonatkozó szabályzatát. Igaz, minimálisan.
A Facebooknak nagyon fontos, hogy értékesíteni tudja felületeit, ezért több helyre is reklámokat rak. Most például a csoportokba.
Nem nézi tétlenül az ellene folyó eljárást Donald Trump és kampánycsapata, akik most is Facebook-hirdetések segítségével terítik az elnök gondolatait.
Máshogy kezeli ezentúl a felületén megszólaló politikusok bejegyzéseit a Facebook. A közösségi oldal csak akkor avatkozik majd be, ha úgy ítélik meg, hogy a tartalom valódi károkhoz vezethet.
Világszerte aktiválja úgynevezett interaktív hirdetéseit a Facebook. Az újfajta reklámok első ránézésre kevésbé zavaróak, inkább szórakoztatónak tűnnek.
A facebookos hirdetések általában csak zavarják a felhasználót. A közösségi oldal most olyat talált ki, ami jóval hasznosabb az eddigieknél.
Az elnök piaci összeomlással fenyeget.
Mik ki nem derülnek a Facebook hirdetésrendszerének hála. A fideszes Simonka György politikai üzeneteit például neje, Simonkáné finanszírozza.
Érdekes grafika jött a Political Capitaltól, amely arra volt kíváncsi, mennyit költenek a magyarországi pártok Facebook-hirdetésekre.
Szánthó Miklós szerint a közösségi oldal politikai szereplővé lép elő, de ígérte: a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány "minden eszközzel fel fog lépni a Facebook véleménydiktatúrája ellen".
Ha igaz, amiről az egyik legnagyobb indiai lap ír, a Facebook nemrég személyesen ellenőrizte le egyik felhasználóját.
A Facebook nem szeretné, ha a közelgő EP-választások során megismétlődne a jól ismert Cambridge Analytica-botrány, ezért több dolgot is megváltoztatnak a politikai hirdetéseknél. Nagyobb átláthatóságot és jóval kevesebb titkolózást ígérnek.
A Facebook még tavaly kezdett kampányba, hogy a felhasználók megértsék, miért jelenik meg nekik egy adott hirdetés, és kontrollálni tudják az adatokat, amiket a Facebook tud róluk.
Egy személyes tragédia miatt a hirdetések mögötti algoritmusok megváltoztatását követeli a legnagyobb közösségi oldalaktól egy amerikai nő.
A Facebook folyamatosan új megoldásokat keres, hogy személyre szabott reklámokat jelenítsen meg. Egy új szabadalom már a családtagokról feltöltött fotókat is felhasználná ehhez.
Több magyar facebookozó hírfolyamában jelent meg néhány, a Facebook nevében feltett, orrsprayhasználattal kapcsolatos kérdés.
Ami bevezetésekor még nagyon nem tűnt kedvelt újításnak, most egyértelmű siker: a korábbi 150 milliót is túlszárnyalva ma már naponta 300 millió embert érdekel a Snapchattől gátlástalanul lenyúlt Facebook Stories. Mark Zuckerberg megint megcsinálta.
A legnagyobb közösségi oldalnál döntöttek, nem küldenek többé tanácsadókat a pártoknak, hogy segítsenek menedzselni a facebookos hirdetéseket.
Minden felhasználójánál bekapcsolja a telefonos játékokat promotáló újfajta reklámjait a Facebook. Segítségükkel még letöltés, és vásárlás előtt kipróbálhatók lesznek a megjelenített alkalmazások: magával a hirdetéssel is lehet majd játszani.
A közösségi oldal meztelenségellenes algoritmusa ismét túlpörgette magát, ezúttal egy 400 éve készült festményt törölt egy hirdetésből.