Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Nincs mit szépíteni a dolgot: mostanság már a legkeményebb sportkocsigyártók is egyre inkább az elektronok felé kacsintgatnak.
Először tavaly novemberben röppentek fel pletykák azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari várhatóan be fog lépni a sokak által egyszerűen csak elektromos Forma–1-nek hívott Formula E-be, mely híradások most igen magas szintről nyertek megerősítést. Maga Sergio Marchionne, az olasz vállalat első embere nyilatkozta azt, hogy a Ferrarinak részt kell vennie a tisztán elektromos meghajtással rendelkező autókat felvonultató Formula E sorozatban.
Marchionne elmondta, hogy a Ferrari a közeljövőben kiemelt figyelmet kíván szentelni a hibrid és elektromos meghajtási módoknak, melyeknek azonban nem egyszerűen csak az emissziós értékek csökkentésében, hanem a teljesítmény növelésében is fontos szerepet kell játszaniuk.
A Ferrari jelenleg két hibrid autót gyárt, az egyik a LaFerrari nevezetű közúti hipersportkocsi, a másik pedig az olaszok F1-es járgánya. Jól értesült források szerint a Ferrari elsőként a Fiat márka révén, úgymond álnéven jelenhet meg a Formula E-ben, az első ágaskodó lovas elektromos Forma-autók pedig várhatóan 2022-ben bukkanhatnak majd fel a versenypályákon.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.