Nem szeret tolatni? A Ford sokkal könnyebbé teszi a dolgát
Vannak akiknek már a rükverc gondolatától görcsbe szorul a gyomruk. Ennek azonban nem feltétlenül kell így lennie.
Vannak akiknek már a rükverc gondolatától görcsbe szorul a gyomruk. Ennek azonban nem feltétlenül kell így lennie.
A hazánkban igen népszerű közösségi navigációs alkalmazás már iPhone-ról is tükrözhető a műszerfali kijelzőre.
Ő az első magyar sportoló, aki nem mellékállásként, hobbiként tekintett a vitorlázásra, a tudatos gondolkodás és az elhivatottság pedig bajnoki címek és a nagy presztízsű Kékszalag formájában hozta meg gyümölcsét. Stílusosan őt kérte fel a Ford prémium kategóriás „zászlóshajója” márkanagykövetének, amit Litkey el is vállalt, bár a megnevezéssel kapcsolatban egy kis pontosítással élt.
Ilyen az, amikor egy platón elfér egy másik platós és azon még egy négykerekű. Mutatjuk.
Az amerikai autógyártó ötletét nem merték április elején közzétenni, mert senki nem hitte volna el. Mondjuk így se nagyon.
Ennek az új fejlesztésnek a révén teljesen új távlatok nyílhatnak meg a látássérültek számára.
A Raptor megjárta már a Mojave-sivatagot is, ezúttal pedig a Zöld Pokolba látogatott el.
A Ford előrukkolt az Escort 2018-as kiadásával, mely az új Focusszal karöltve támad a piacon.
Veszélyben a VW Passat és az Opel Insignia fő riválisa, ami néhány éven belül teljesen eltűnhet a piacról. Egy ráncfelvarrás még biztos, de az ezt követő jövő még nagyon homályos.
A típus igazi rajongói vélhetően azon imádkoznak, hogy a Mustang továbbra is hamisítatlan izomautó maradjon.
A legjobban felszerelt példányokat ábrázoló első sajtófotók után vázoljuk, hogy hogyan néz ki az új Focus elérhető árú kivitele.
Kevés 5 literesnél kisebb motorral szerelt izomautót láttunk a rangos hazai összejövetelen, ahol 7 liternél nagyobb erőforrással szerelt Mustangok is felbukkantak.
Érkezőben a Ford új izmos kompaktja, az immár mild-hibrid technológiás Focus RS, és már fotóink is vannak róla.
Ma végre hivatalos formában is bemutatkozott a sokak által várva várt új generációs Focus, ami rengeteg fejlesztést hozott magával.
A héten leleplezendő új generációs Focus legerősebb változatában nemcsak benzinmotor lesz.
Vényolc-triplaturbó-harminckét szelep – a verbális autóskártyázók számára nincsenek szebb kifejezések. Ideje azonban leszámolni azzal a tévhittel, hogy a kicsi, takarékos erőforrások csak gyengécske kávédarálók, amelyek legfeljebb a hétvégi ház kertjének fűnyíróját képesek meghajtani. Ezek az idők elmúltak, éljenek a kompakt, de lendületes motorok!
Sokan várják a Ford népszerű modelljének új generációját, mely a jövő hét elején végre hivatalosan is be fog mutatkozni. És 400 lóerős változat is lesz belőle.
A Volkswagen Passat egyik legfőbb riválisának felvarrják a ráncait, érkezőben az új Mondeo, ami akár zöld rendszámot is kaphat.
A Ford ikonikus sportkocsijának legújabb kiadása nem egy agysebész pontosságú Porsche, hanem sokkal inkább egy nehézsúlyú bokszoló. Nagyon erős, brutális a hangja, 10 fokozatú a váltója és még egy PlayStationt is beleépítettek.
Ezzel az új megoldással az ígéretek szerint minden korábbinál gyorsabban rálelhetünk majd a ránk váró üres parkolóhelyre.