#Genertel


Itt van az ősz, törjük is a kocsikat rendesen
 

Itt van az ősz, törjük is a kocsikat rendesen

A KSH és a Genertel adatai alapján évek óta több közúti- és töréskárral járó baleset történik az őszi hónapokban: az éves átlaghoz képest szeptember-október-novemberben öt-kilenc százalékkal több, mint az év többi hónapjaiban.

hvg.hu hvg.hu


Ezeknek az autóknak a legdrágább a cascója
 

Ezeknek az autóknak a legdrágább a cascója

Hogyan alakulnak Magyarország legnépszerűbb új és használt autómodellek casco biztosítási díjai – ezt számolta ki a Genertel legújabb elemzésében. A 2 éves kocsik cascója évente átlagosan 50 ezer forint, ám 13 évesen ez az összeg akár 30 ezer forint körüli éves összegre is csökkenhet.

hvg.hu hvg.hu



Egyre öregebb kocsikra kötünk biztosítást
 

Egyre öregebb kocsikra kötünk biztosítást

A válság nem vetette vissza a casco-szerződések számát, és 2008 óta olyan jelentősen csökkent az ilyen biztosítások átlagdíja, hogy ma már érdemes idősebb autókra is, teljeskörű cascót kötni - derül ki két biztosító, az Union és a Genertel vizsgálatából.

MTI MTI

Elöregedtek a magyar autók a válság óta
 

Elöregedtek a magyar autók a válság óta

A gazdasági válság 2008-as kezdete óta a magyar személyautók átlagos életkora 10,4 évről 13 évre nőtt, míg a casco biztosításokból származó éves bevétel 100 milliárd forintról 61 milliárdra esett vissza, így a biztosítók öreg autókra is kidolgoztak módozatokat - közölte a Genertel.hu csütörtökön az MTI-vel.

MTI MTI


„Járna a kártérítés, de csalónak néz a biztosító”
 

„Járna a kártérítés, de csalónak néz a biztosító”

A biztosító arra hivatkozik, hogy csak a csalásokat akarja kiszűrni, miközben az ügyfél fel van háborodva. Miképp lehet, hogy a baleset okozója elismeri a felelősségét, de mégsem egyszerű egyről a kettőre jutni kárrendezéssel? Pedig lehet, hogy a biztosító is olcsóbban megúszná.

Csikász Brigitta Csikász Brigitta


Új vezető a Genertelnél
 

Új vezető a Genertelnél

A Genertel Biztosító Zrt. tulajdonosi döntése nyomán Lantos Lóránt lett a biztosítótársaság igazgatóságának új tagja. Az új vezető a teljes magyarországi és szlovákiai értékesítésért és marketingtevékenységért felel a testületben.

hvg.hu hvg.hu

Autólopás elleni biztosítás? Már ilyen is létezik
 

Autólopás elleni biztosítás? Már ilyen is létezik

A Genertel direktbiztosító az idei kötelezőkampányban Magyarországon elsőként kiegészítő lopásbiztosítást kínál a kötelező biztosítás mellé, a minicasco által biztosított törésfedezettel együtt a teljes körű casco átlagos díjának 20-25 százalékáért kínál védelmet a leggyakoribb károkra.

hvg.hu hvg.hu

Ha hiányos a dokumentálás, az autós fizetheti a kátyúkárt
 

Ha hiányos a dokumentálás, az autós fizetheti a kátyúkárt

Gyakran hiányos a dokumentálás, ezért nem minden esetben ismerik el az utak kezelői azt a kárt, amelyet kátyúk okoznak a járművekben. A biztosítók tapasztalatai szerint az esetek felében történik ez meg – derül ki a Genertel Biztosító csütörtöki közleményéből.

MTI MTI

Kötelező biztosítás: utolsó, előre fuss!
 

Kötelező biztosítás: utolsó, előre fuss!

Azok a biztosítók, melyek tavaly visszafogottan viselkedtek, és nem mentek bele árversenybe, most egy utolsó rohammal próbálják meghaladni a korábbi eredményeiket. Az átszerződők egyre később hozzák meg a döntésüket, de 700-800 ezren borítékolhatóan így is váltani fognak.

hvg.hu hvg.hu

Kgfb: nem kerülnek hátrányba a Genertel-ügyfelek
 

Kgfb: nem kerülnek hátrányba a Genertel-ügyfelek

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének november 4-i keltezésű határozata értelmében a Genertel zavartalanul vehet részt a kötelező biztosítási kampányban, kármentes ügyfeleinek pedig semmilyen pótdíjfizetési kötelezettsége nincsen.

hvg.hu hvg.hu


Téli gumikat tesztelt egy hazai biztosító – eredmények
 

Téli gumikat tesztelt egy hazai biztosító – eredmények

November első hetében két éjszakán át mérte 8-8 különböző gumiabroncs menetdinamikai jellemzőit egy Toyota Aurison és egy Suzuki Swiften a Genertel téligumi-teszt csapata Újpesten, egy vezetésbiztonsági pályán. A tesztautókban műszerekkel rögzítették, hogy a tesztfeladatok során mikor csúsztak ki és hogyan fékeztek 0-ra az egyes gumiabroncsokkal a tesztautók. A mérnökök külön pontozták a különböző gumik nyújtotta biztonságot vizes és száraz aszfalton, fékezéskor, illetve éles kanyarban.

unknown unknown