Olyan autógumit mutattak be, ami lebeg
A Goodyear bemutatta az Aero nevű fejlesztését, amely kettős funkciót lát el, repülő autókhoz tervezték őket.
A Goodyear bemutatta az Aero nevű fejlesztését, amely kettős funkciót lát el, repülő autókhoz tervezték őket.
Vázoljuk, hogy az idei szezonban mely abroncsokat érdemes megvenni, és melyektől érdemes távol tartani magunkat. Fókuszban a féktávok.
Hamarosan itt a hideg, fagyos, havas, latyakos időjárás, melyre nem árt jó előre felkészülni. Például egy jól megválasztott új téligumival.
Guruló kiskert az úton, amely CO2-t lélegzik és még elektromosságot is termel közben.
Talán nem közismert, hogy az új autók esetében jellemzően az adott típushoz a gumiabroncsot is egyedileg fejlesztik.
Tudjuk mit csinál a mostani hétvégén: kilátogat a Hungaroringre, ahol szupererős kamionok fognak egymással versenyezni.
Az Eagle 360 Urban névre keresztelt gumik a fejlesztők szerint rengeteg új lehetőséget hozhatnak az autózásba.
Hamarosan itt a tavasz, amikor végre pihenni küldhetjük a téli abroncsokat, és elővehetjük a nyáriakat. Vagy adott esetben vehetünk újakat.
A cég olyan koncepciót mutatott be, ami forradalmasítaná az autózást.
A tanár, a mindentudó, a versenyző, a büntető, a filozófus, az óvatos, az álmodozó. Egy felmérés szerint ők a hét legtipikusabb sofőrök Európában. Ami közös bennük, hogy mindenki a másik vezetési stílusa miatt aggódik.
Tévhit, hogy az autósok spórolhatnak azzal, hogy nyáron is téli gumit használnak, mivel az gyorsabban kopik és az autó is többet fogyaszt, ráadásul a nem megfelelő abroncs használata esetén hosszabb a fékút is.
A német autóklub a két leggyakoribb méretosztályban tesztelte az idei gumiabroncs-felhozatalt.
A Goodyear Tire & Rubber Company ma jelentette be, hogy igazgatótanácsa a vállalat felső vezetésének négy tagját új szerepkörökre nevezte ki 2013. december 1-i hatállyal.
Kioktató stílusú levélben indokolta a francia kormánynak a Titan International elnök-vezérigazgatója, hogy cége miért nem akarja újraindítatni a Goodyear bezárt abroncsgyárát az észak-franciaországi Amiens-ben.
Növelte forgalmát és javította nyereségét a Goodyear az első negyedévben.
Ha nem fogynak az autók, nincs akkora kereslet az autógumik iránt sem. Nem csupán a beszállítói igények csappantak meg, a másodlagos fogyasztók is egyre inkább kitolják a gumicserét.