Menő terepes hangulatban támad a legújabb retró Renault
A Renault 4 Savane 4×4 Concept nem riad vissza egy kis terepjárástól.
A Renault 4 Savane 4×4 Concept nem riad vissza egy kis terepjárástól.
Az ADAC szerint a jelenleg kapható négy évszakos abroncsok közül a Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 a legjobb.
A közel 1000 Nm nyomatékú biturbó V8-as kombiban egy komplett család és megannyi csomag is minden további nélkül elfér.
Az autóipari cégek régóta és aktívan használják a híres-hírhedt pályát tesztelésre a termékeik fejlesztése során.
Az Opel Experimental azt vetíti előre, hogy körülbelül milyenek lesznek a közeljövő Opeljei.
Nem, ez nem egy újabb 2,5 tonnás, sok száz lóerős polgárpukkasztó elektromos luxusterepjáró, hanem egy pehelykönnyű és minimalista futurisztikus járgány, amellyel végre tényleg tehetünk valamit a környezetünkért. Teszten a Citroën Oli.
Bal kéz a csapott kormányon, jobb tenyér a kézi váltó rideg golyóbisán, mögöttünk ordít a kompresszoros V6, az erő pedig csak és kizárólag a hátsó Eagle F1-eseket gyötri. Kipróbáltuk a Lotus utolsó benzines modelljét, a vadonatúj Emirát, ami után már 600-2000 lovas elektromos szörnyetegek jönnek.
A NASA holdjárójára a Goodyear fejleszt majd abroncsot, épp úgy, mint korábban az Apollo-program során.
A németek kétféle méretben tesztelték a különböző személyautó-gumiabroncsokat.
A tesztelt gumik közül egy különösen jól, egy pedig igen gyengén teljesített.
Egyelőre még kellemes 20+ fokos hőmérséklet mellett telnek napjaink, de a közelgő fagyos időszakra nem árt időben felkészülniük az autósoknak.
Ha nincs levegő a gumiban, el sem szökhet belőle, ez pedig számos előnnyel jár. Ennek ellenére mind a mai napig nem terjedtek el az utakon a másfél évszázada már kipróbált levegőmentes abroncsok.
Az ETRC-mezőny többszörös bajnok magyar pilótája mindenképp szeretne dobogóra állni a hazai versenyén.
Jelek szerint nemcsak az autógyártók, hanem az autógumis cégek is maximálisan haladnak a korral.