Saját újítása miatt került bajba a H&M
A fast fashion lánc belassult.
A kampányt a közösségi média nyomására állították le.
Meglepő helyen találkozhatunk szavazásra buzdító üzenettel. Kollégánkra az egyik H&M-üzlet próbafülkéjében mosolygott rá a fenti üzenet, a ruhabolt közleménye szerint azonban a kihelyezett matricához semmi köze a H&M-nek.
A megtekintésükhöz csak egy kiterjesztett valóság-appot kell letölteni.
A botrányt okozó pulcsinak, úgy látszik, létrejött a másodlagos piaca is. Eközben a rasszizmust kiáltó trollok miatt a ruhamodell kisfiú anyukája elköltöztette családját otthonról.
A Dél-afrikai Köztársaságban is sokan felháborodtak a H&M honlapjának egyik hirdetésén: egy fekete kisfiú „coolest monkey in the jungle” feliratú kapucnis pulóvert viselt az ott látható fotón. A képet már eltávolították, a cég bocsánatot kért, de a jelek szerint ez sokakat nem hatott meg.
Terry Mango szerint felesleges állandóan farkast kiáltani.
Tudatlanság, kapkodás, szándékos provokáció? Miért pont a divatiparban bukkan fel annyi botrányt okozó termék?
Közben a fehér modell „dzsungeltúlélő-szakértő” feliratú felsőt reklámozott.
A cég részvényeinek árfolyama több mint 15 százalékot zuhant ma.
A ruhagyártás nem véletlenül a világ második legszennyezőbb iparága.
Ez pedig egyáltalán nem baj, mert a cég mindezt a környezettudatosság jegyében teszi.
A kultikus rendező ezúttal sem hazudtolta meg magát.