Ez a Mini nagyon harap - 231 lóerős az új JCW
Az új generációs John Cooper Works turbós 2.0 literes benzinmotorja 231 lóerőt szabadít az aszfaltra, mellyel a legerősebb motor, amit valaha a brit prémiummárka sorozatgyártású modellbe szerelt.
Az új generációs John Cooper Works turbós 2.0 literes benzinmotorja 231 lóerőt szabadít az aszfaltra, mellyel a legerősebb motor, amit valaha a brit prémiummárka sorozatgyártású modellbe szerelt.
A BMW égisze alatt készülő harmadik generációs Mini széltében és hosszában is nagyobb lett, valamint az utastér ergonómiája és minőségérzete is javult, de az igazán nagy kérdés az, hogy vajon a messze földön híres vezetési élmény megmaradt-e. A válasz egyértelmű igen, de vétek lenne ilyen szűkszavúan elintézni a dolgot, mivel az új Cooper S, olyat tud, amit manapság csak nagyon kevés típus: nem csak az utasait mosolyogtatja meg, hanem mindenki mást is körülötte.
Stílszerűen, a pesti Bazilika melletti Mini bárban, a héten nálunk is bemutatkozott az új Mini. Mindez egyúttal azt jelenti, hogy a német-brit kisautó harmadik nemzedéke már itthon is kapható – prémiumkiviteléhez mérten, borsos, 5,6 millió forint induló áron.
Egy Mini-rajongótól jött az ötlet, a megvalósítás pedig igazán látványosra sikeredett.
Határidőre teljesíti a decemberi vállalását a lengyel Comp csoport, ebben a hónapban a pénztárgépgyártó összesen tizenötezer pénztárgépet szállít Magyarországra - közölte a cég.
Széltében-hosszában némileg nagyobb, s még prémiumosabb – így összegezhető a Mini legújabb, harmadik generációja, amely ma debütált a brit-német márka oxfordi törzsgyárában.
Újra gyári állapotában tündököl egy 54 esztendős Mini, amely több mint két évtizeden át egy farmon tengődött. A kocsit az a hollandiai üzem restaurálta, ahol korábban Mitsubishiket gyártottak, jövő nyártól viszont a BMW fennhatósága alá tartozó brit márka járművei készülnek.
Feltehetőleg egy MINI-tulajdonos ki se akar szállni kedvencéből, ám ha a szükség úgy hozza, hogy pár kilométert egyszerűbb autó nélkül megtenni, egy újabb közlekedési eszközt kínál neki a márka.
Jóllehet, sokak szerint semmi értelme kompakt autókról sorra bizonygatni, hogy micsoda időket tudnak versenypályán is, mégis sorra jelentkeznek a versengő autógyártók.
A klasszikus Mini első ízben 1959-ben gurult ki az utakra, 2014-ben pedig a harmadik generációs új MINI folytatja a legendás kisautó sikertörténetét.
Guerlain Chicherit meg akarta dönteni a leghosszabb autós ugratás világrekordját, de a rekordkísérlet katasztrofális véget ért. Szerencsére könnyű sérülésekkel megúszta a balesetet.
A Mini, a Mazda MX-5 felségterületére kívánkozik egy, a képek alapján remek formájú, könnyű sportkocsival.
Igazi dzsungelharcost faragtak a Pacemanből, ami platós terepjáróként nem csak jól néz ki, de kifejezetten praktikus is.
Újabb rekordot akart felállítani, aminek hatalmas bukás lett a vége: a négyszeres sívilágbajnokból lett Dakar-pilóta, Guerlain Chicherit a legnagyobb autós repülés csúcsát akarta megdönteni, de kísérletezés közben elszámította magát…
Az Mini típusú életstílus autók, nem állhatnak meg néhány egyszerűbb kiegészítőnél. Gyakorlatilag mindent a vevő kedve szerint lehet kérni.
Nosztalgiázik a Mini: a brit kisautó ötven éve nyert először a klasszikus Mini a Monte Carlo Rally-n, a BMW fennhatósága alatt álló márka pedig igyekszik megemlékezni a fényes sikerről.
Két héttel a világ legkeményebb tereprali-versenyének január 5-i indulása előtt a tizenegyszeres Dakar-győztes Stéphane Peterhansel és csapattársa, a spanyol „Nani” Roma az Alpok hóval borított lankáin, szélsőséges körülmények között tréningeznek a továbbfejlesztett Mini ALL4 Racing versenygéppel.
A legsportosabb Minit az elődjétől eltérően már nem 1.6-os, hanem 2.0 literes turbómotor hajtja 200 lóerő feletti teljesítménnyel.
Az új Mini első reklámjában a fifikás bulldognak tetszik az újdonság, főleg ha az anyósülésen ülhet, miközben száguldoznak a városban.
Több króm, nagyobb lámpák és gömbölyded forma jellemzi a Vision tanulmányautót, melynek stíluselemei a következő Mini modelleken köszönnek majd vissza.