Ilyen lenne egy MINI, ha terepmotor volna
A brit márka olasz forgalmazója gondolt egyet és a BMW R nineT motorkerékpár mintájára megépítette a terepezős Clubman All4 tanulmányautót.
A brit márka olasz forgalmazója gondolt egyet és a BMW R nineT motorkerékpár mintájára megépítette a terepezős Clubman All4 tanulmányautót.
Még egy olyan nagy prémiumgyártó, mint a BMW-Mini sem tudja száz százalékig minden helyzetben, hogy merre is van az előre. A MINI-márka túlságosan is kiszélesített modellválasztékának megkurtítása után a cég agytrösztjei most a szokásosnál is alaposabban mérlegelnek: lehet-e egy szedán az ötödik alaptípusa az életstílus autóként híressé vált retrokedvencnek.
A bajor márka a hírek szerint komolyan fontolgatja, hogy a jelenlegi 1-es sorozatnál kisebb modellt dob piacra, az Audi A1, illetve a Smart ForFour és hát, maga a MINI konkurenseként.
Három hónap alatt több mint félmillió autót adott el a német cégcsoport.
Lehet, hogy közel száz kilogrammal nehezebb egy kabrió MINI, mint a zárttetős testvérei, de szabadságfokban annyit ad, hogy simán elcsábul, aki beleül.
Komolyan még nem vehető teljesen az a pletyka miszerint a MINI-ből lenne egy klasszikus szedán változat is a jövőben. A virtuáldizájnerek viszont már komolyan vették.
Pletykák szerint az angol márka ötödik modellje egy négyajtós szedán lehet.
A hétvégén Super Bowl-time. Ráadásul az 50. Nagyjából már kikerültek a netre, milyen reklámokkal készülnek az autógyártók a rendkívüli nézettségű eseményre. Íme három, amelyik az átlagnál sokkal jobb lett.
Hatajtós kiskombiként, méretosztályt ugorva újult meg a MINI Clubman, amely ellen már a céges vevőkörnek sem lehet kifogása.
Furcsa látvány a hatalmas kerekeken guruló kisautó, viszont kifejezetten jó móka lehet vezetni, pláne annak fényében, hogy a gyári motor helyett egy V8-as erőforrás dübörög benne.
Az új Mini már alapmotorral is a legélvezetesebb városi kisautók közé tartozik, a 231 lóerős John Cooper Works csúcsváltozat viszont igazi zsebrakéta, ami automataváltóval szerelve percek alatt raliversenyzőt farag mindenkiből. Az élménynek viszont jelentős felára van, ami felveti a kérdést: vajon megér plusz másfél millió forintot a szintén virgonc Cooper S-hez képest?
A britek a Channel Islands Surfboards márkával szövetkeztek, hogy piacra dobják a Mini névre keresztelt deszkát.
Az új Clubman igazi családi autóvá léphet elő, hiszen a teljes értékű hátsó ajtók mellett, széltében és hosszában is jelentős a méretnövekedés az elődjéhez képest.
Nem kizárt, hogy újra összecsap Sebatien Loeb és régi ralis ellenfele, Mikko Hirvonen, ráadásul egy egészen új közegben, a Dakar-ralin. Az utóbbi napok híresztelései szerint a jelenleg a WTCC-ben vitézkedő korábbi kilencszeres világbajnok a Peugeot-val flörtöl, míg a tavalyi évad végén vsszavonult finn a domináns Minivel kacérkodik.
Igazi gázpedáltiprós bemutatón eresztették rá a hazai újságírókat a harmadik generációs MINI legvadabb tagjára. Meghajottuk a MINI JCW-t.
Elképesztő segédeszközt mutat be a MINI a néhány nap múlva kezdődő Shanghaj autóvásáron.
Egzotikus barna vagy dögös vörös, gurgulázó dízel, vagy harsány benzines? Melyik ujjába harapjon, akit ehhez hasonló nehéz kihívás elé állít az élet. MINI Cooper S vagy Cooper SD? Alig pár hét eltéréssel fordult meg nálunk a két betyár, adta magát az összehasonlítás.
Az apró háromhengeres, turbós blokk 75 lóerőt teljesít a britek belépőmodelljében.
Talán még soha nem érvényesült annyira a papírforma a Dakar-ralin, mint idén: a versenyzők hiába zavargatták egymást 14 napon, 9 ezer kilométeren és három országon át, az előzetesen legfőbb esélyesnek kikiáltott menők kezéből nem tudták kicsavarni a győzelmi trófeát.
Amerikában is trükköznek az alvázszámokkal, ami ha kiderül, könyörtelenül bezúzzák az autókat.