#MÁV

Ráment majdnem 40 milliárd, 1 perccel nőtt a menetidő - mi az?

Hiába a felújítás, tovább tart a vonatozás Békéscsabára a fővárosból – írja a Világgazdaság és számolt be az RTL Híradó. A vasúti pályára csaknem 39 milliárd forintot költöttek, a korábbi menetidő azonban 1 perccel nőtt. A MÁV-nál azt mondják: azért, mert 3 új megállóhely is lett. Pedig a beruházás átadóján a társaság műszaki igazgatója azt ígérte, 40 perccel csökken a menetidő. Most kiderült, ez valójában 2017 végétől várható.

hvg.hu




A MÁV oldhatja meg a gyerekek jutalomjegye körüli cirkuszt

Utazási kedvezményt ígér a MÁV azoknak a diákoknak, akik kitűnő bizonyítványuk miatt ingyen cirkuszjegyet kaptak a Kliktől, de a magas utazási költségek miatt nem engedhetik meg maguknak, hogy az előadásra felutazzanak Budapestre. Az MSZP szerint a 112 ezer megjutalmazott gyerekből eddig mindössze 4 ezren éltek a lehetőséggel.

hvg.hu
  • hvg.hu
  • MTI













Lemond a MÁV a nagy balatoni szívatásról

Mégsem szűkít a vasúttársaság drasztikusan a Balaton északi partján haladó vonatok nyári menetrendjén, miután kiderült, hogy milyen vágásra készülnek. Változások azért így is lesznek, és kisebb kellemetlenségek is, de a hétvégi utazók alapvetően nem járnak rosszul.

Zelki Benjámin

A nap, amikor Orbán úgy döntött, rendet tesz a takarékszövetkezeteknél

Egy nap, pár hír, amiről mindenki beszél: totálisan átszabja a kormány az általa gründolt takarékszövetkezeti rendszert; egymásnak ellentmondva ítéli meg a foci-Eb biztonsági kockázatait Lázár János, illetve a TEK; Navracsics Tibor EU-biztos határozottan szembement a kormánnyal menekültügyben; kiderült, hogy nagy szívás lesz most nyáron a Balaton-felvidékre vonatozni; meghalt Aigner Szilárd; indul a hvg.hu Eb-tippjátéka és újabb szuperkiállítás lesz Budapesten.

hvg.hu

Drasztikus nyári járatritkítás jön a Balaton északi partján

Hétköznap közel felével, míg hétvégén negyedével kevesebb vonat indul majd Budapestről Balatonfüredre, mint tavaly. Úgy tudjuk, az esztergomi vonal villamosításának és a fehérvári pályaudvar átépítésének csúszásával magyarázzák a döntést, de valószínűleg egyszerűen spórolás áll a háttérben.

Zelki Benjámin