Kilenc és felet forgott a levegőben a Porsche, mielőtt a tetején landolt – videó
Kinek, hogyan telt a hétvégéje?
Kinek, hogyan telt a hétvégéje?
Az SVJ-ből kevesebb mint ezer példány fog készülni, amit várhatóan pillanatok alatt elkapkodnak majd az olasz márka tehetős rajongói.
A bajorok várhatóan az októberi Párizsi Autókiállításon leplezik le az új 3-ast, melyről most először hivatalos forrásból származó fotók is felbukkantak.
Az olasz gyártó zászlóshajó modellje az életciklusa végén kapott egy szupersportos kiadást, ami meglehetősen gyorsan körbeért az ikonikus német versenypályán.
A pálya megint felvéshet a lőlapjára egy totálkárra tört sportautót.
430-470 lóerősnek ígérkezik a sportos Q8-as, de nyugalom, lesz ennél jelentősen erősebb változat is.
Az új rekord nem kevéssel, hanem közel egy perccel jobb a korábbinál, a tisztelet mind a pilótának, mind a gyártónak kijár. Az előző rekord 35 évig tartotta magát.
Ki mondta, hogy a hatalmas teljesítmény és a praktikum adott esetben ne járhatna kéz a kézben?
A Nordschleife 10-es toplistájára csak a legelvetemültebb sportkocsik tudnak felkerülni, de vajon melyik modell ül most éppen a trónon?
Az Opel egy nagyon egyszerű trükkel ellensúlyozta a szerényebb teljesítményt, mutatjuk.
Amerikai autókat nem nagyon szokás a Nordschleifére küldeni. A szűk, kanyargós és nem feltétlen jó minőségű pálya nem nekik való.
Ekkora összeget általában csak 500 lóerő feletti szupersportkocsikért szoktak kiadni. De legalább jó helyre ment a pénz.
Az M4 GTS sok mindenre kiváló, de van, amire nem.
A Nordschleife egyáltalán nem gyerekjáték: a világ egyik, ha nem a legnehezebb versenypályájára érkezett a WTCC mezőnye.
Hamarosan érkezik egy új BMW, mely újradefiniálhatja a vezetési élmény fogalmát.
Jenson Button és Michelisz Norbert is ott bábáskodott a Genfi Autószalonon, amikor a Honda végre megmutatta új büszkeségét, a Civic Type R-t és a japánok közreadták azt a videót is, amely az újdonság nürburgringi kategória-rekordjáról készült.
A helyzet azért sokszor úgy hozza, hogy a 154 kanyar valamelyikén csak-csak kicsúszik egy kis "túlkormányzottság".
Nagyjából harminc, többségében igen komolyan meggyötört autót került ebbe az év végi válogatásba.
Egészen elképesztő, hogy egy belsőégésű motor nélküli sportkocsi manapság már milyen teljesítményre és sebességre lehet képes.
A Nordschleifén megfutott gyorsabbnál gyorsabb körök a közeljövőben végre ténylegesen hitelesek lehetnek.