A Ferrarikra is veszélyt jelenthet ez az új BMW M5
A bajor gyártó némi erősítésen átesett új sportszedánja a méretét és tömegét meghazudtoló produkcióra képes.
A bajor gyártó némi erősítésen átesett új sportszedánja a méretét és tömegét meghazudtoló produkcióra képes.
Két videó is felkerült a netre egy Volkswagen Polo komoly karamboljáról.
Jelek szerint a Nürburgringen már javában zajlik a bőven 400 lóerő feletti teljesítményű sportos divatterepjáró tesztelése.
Nyílegyenesen, blokkoló kerekekkel csúszott a szalagkorlátig.
Kinek, hogyan telt a hétvégéje?
Az SVJ-ből kevesebb mint ezer példány fog készülni, amit várhatóan pillanatok alatt elkapkodnak majd az olasz márka tehetős rajongói.
A bajorok várhatóan az októberi Párizsi Autókiállításon leplezik le az új 3-ast, melyről most először hivatalos forrásból származó fotók is felbukkantak.
Az olasz gyártó zászlóshajó modellje az életciklusa végén kapott egy szupersportos kiadást, ami meglehetősen gyorsan körbeért az ikonikus német versenypályán.
A pálya megint felvéshet a lőlapjára egy totálkárra tört sportautót.
430-470 lóerősnek ígérkezik a sportos Q8-as, de nyugalom, lesz ennél jelentősen erősebb változat is.
Az új rekord nem kevéssel, hanem közel egy perccel jobb a korábbinál, a tisztelet mind a pilótának, mind a gyártónak kijár. Az előző rekord 35 évig tartotta magát.
A helyzet azért sokszor úgy hozza, hogy a 154 kanyar valamelyikén csak-csak kicsúszik egy kis "túlkormányzottság".
Nagyjából harminc, többségében igen komolyan meggyötört autót került ebbe az év végi válogatásba.
Ki mondta, hogy a hatalmas teljesítmény és a praktikum adott esetben ne járhatna kéz a kézben?
A Nordschleife 10-es toplistájára csak a legelvetemültebb sportkocsik tudnak felkerülni, de vajon melyik modell ül most éppen a trónon?
Az Opel egy nagyon egyszerű trükkel ellensúlyozta a szerényebb teljesítményt, mutatjuk.
Amerikai autókat nem nagyon szokás a Nordschleifére küldeni. A szűk, kanyargós és nem feltétlen jó minőségű pálya nem nekik való.
Ekkora összeget általában csak 500 lóerő feletti szupersportkocsikért szoktak kiadni. De legalább jó helyre ment a pénz.
Az M4 GTS sok mindenre kiváló, de van, amire nem.
A Nordschleife egyáltalán nem gyerekjáték: a világ egyik, ha nem a legnehezebb versenypályájára érkezett a WTCC mezőnye.