Rekordköridőt futott a valaha készült legerősebb széria VW Golf
A bőven 300 lóerőt feletti limitált szériás Golf R a Nordschleifén bizonyította rátermettségét.
A bőven 300 lóerőt feletti limitált szériás Golf R a Nordschleifén bizonyította rátermettségét.
Eddig még egyetlen sorozatgyártású elektromos autó sem ért körbe olyan gyorsan a Nordschleifén, mint a Taycan Turbo S.
Mostantól a vadonatúj M3 Touring a Nordschleife hivatalosan leggyorsabb kombija.
Már javában a Nürburgringen tesztelik a V8 helyett már hibrid 4 hengeres hajtással szerelt sportszedánt.
Az összkerékhajtással felvértezett M4 Competition kiváló köridőt produkált a Nordschleifén.
A négykarikás sportszedán közel 5 másodperccel vágott a Renault Megane RS Trophy-R korábbi rekordja alá.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és komoly leszorító erő a siker záloga.
A szupersportos 3 hengeres turbómotorral szerelt apróság igen gyorsan körbeért a Zöld Pokolban.
Hazafelé a munkából egy kör a Ringen?
A nagy teljesítményű boxermotor főtengelye egészen 9000-es fordulatszámig elforgatható.
A Volkswagen Transporter legújabb verzióját is kiküldték a német versenypályára.
Ha egy A-osztállyal szeretnénk kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt katapultálni 0-ról 100-ra, akkor ez itt a mi autónk.
A mintegy 135 millió forint értékű sportkocsit egy 730 lóerős biturbó V8-as erőforrás hajtja.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
Viszont ő is csak úgy mehet fel bérelt autóval, ha mellette van az oktató.