Lezárult a Jófogás-OLX-fúzió
Az egykori OLX-es felhasználóknak még hagytak időt arra, hogy átvigyék fiókjukat az új felületre, ez a folyamat zárult le múlt szombaton.
Az egykori OLX-es felhasználóknak még hagytak időt arra, hogy átvigyék fiókjukat az új felületre, ez a folyamat zárult le múlt szombaton.
Februárban bombaként robbant a hír, hogy a hazai piacon évek óta nagy csatát vívó OLX és a Jófogás az anyavállalatok által kötött megállapodás értelmében összeolvad, előbbi pedig kivonul a magyar piacról. A többlépcsős átmenet jelenleg is zajlik, és finoman szólva sem zökkenőmentes.
Végérvényesen befejeződött az ingyenes online apróhirdetési verseny nyílt sisakos korszaka, mivel hétfőre kivezették az OLX.hu portált a hazai internetről. A februárban vesztett helyzetből hirtelen nyerésre fordító Jófogás.hu ügyvezetője azért kér még két évet a nyereségessé váláshoz.
A Jófogás.hu-ra kerülnek a hirdetések, mostantól még nagyobb felhozatalból böngészhetnek a vásárlók, és sokkal több vevőt érhetnek el a hirdetők. A meccset azonban még nem fújták le, a Vatera ébredezik.
Március 30-tól már nem lehet feladni új hirdetést az OLX-en, de néhány hétig még lehet szerkeszteni azokat, amelyek már kint vannak a felületen, illetve az üzenetküldő funkció is él még – derül ki a Világgazdaság szerint az oldal felhasználóinak küldött tájékoztatásból.
Álltalánosságban véve teljesen megszokott dolog a piaci versengésben, hogy az évek óta kétpólusú, a feleknek milliárdokba kerülő csatározásból az egyik kiszáll, ha elege lett. Az viszont már izgalmasabb, ha a visszavonulót fújó cég – akár egy elegáns testcselt is bemutatva – lényegében azonnal reinkarnálja a még el sem hantolt vállalkozását. A Vatera feltámad.
A talpon maradt online apróhirdetési cégnek nem kell kétszer mondani, hogy ha a "csak egy maradhat" verseny véget ért, akkor itt az ideje a zsákmány kifosztásának...
Teljesen kivezetik a magyar piacról az OLX.hu márkanevet, miután azt megvette az apróhirdetési piacon vetélytárs Jófogás.hu tulajdonosa – írja a Világgazdaság keddi száma.
Az elkövetkezendő hónapokban dönti el a Jófogás, hogy az OLX mely dolgozóit veszi át a portál felvásárlása után.
Tizenöt dolgozót érinthet, hogy a Jófogás.hu apróhirdetési oldal megvette a rivális OLX.hu-t.
Bevásárolja magát a kormány az Erstébe, csökken a bankadó, új kiskereskedelmi lánc érkezik Magyarországra, jó lett a tavalyi GDP-adat, de még ezzel is nagyon messze vagyunk a fejlett országoktól, akár a teljes közúthálózatot fizetőssé tehették volna, a MET újra bevásárolt, jó nagyot emelt a Telenor, a Jófogás pedig megvette az OLX-et. A hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Az OLX-nek annyi, nyert a Jófogás. Meglepetésre az évek óta kétszereplős, ingyenes online hirdetési piac kisebbik szereplője azt jelentette, hogy megvette a nagyobb riválisát.
Új szereplő lépett be az online apróhirdetési piacra. A közösségi médiára épülő Merkato.hu teljes egészében a Facebookra épít, és a célja, hogy a nevető harmadik legyen az utóbbi időben állóháborúvá vált, kétszereplős piacon.
Az OLX.hu nem érti a Pedagógusok Szakszervezetének felháborodását legújabb reklámfilmjükön, és hangsúlyozzák: nagyra tartják a pedagógus szakmát, és egyetlen pedagógust sem akartak megsérteni.
A Pedagógusok Szakszervezete szerint az OLX egyik reklámja megsértette, hitelteleníti a pedagógusokat, rombolja a szakma becsületét, a pedagóguspálya presztízsét. Követelik, hogy vegyék le a képernyőkről.
Karnyújtásnyira lakni egy nagy, de nem feltűnő házban a Balaton partján. Szezonkezdés előtt, azoknak, akiket érint, külön is meggondolandó.
A „csak egy maradhat” szellemében harcol és költ továbbra is az online apróhirdetési piac két meghatározó szereplője, de egy frissen publikált felmérés szerint az ex-Apród cég áll jobban a gazdasági racionalitást továbbra is mellőző párviadalban.