Akkor hivatalosan is itt az új Opel Insignia - képek
Sejthető volt, hogy a keddi napon kiszivárgott kémfotók után jönnie kell a hivatalos képeknek is.
Sejthető volt, hogy a keddi napon kiszivárgott kémfotók után jönnie kell a hivatalos képeknek is.
Szó szerint letisztult középkonzolt, új motort és érintőképernyőt kapott modellciklusának félidején túl az Insignia.
Már az Opelnek is van terepjáró kombija, a Country Tourer az alaposan frissített Insignián alapul. Csekély hasmagassága ellenére terepen is jól vizsgázott, aszfalton pedig kényelmesebb, mint a korábbi Insigniák.
A kalandvágyó orosz sofőr megpróbált a villamos sínen egyensúlyozni, de a végén autója bánta a mutatványt.
Az ráncfelvarráson túl finomhangolták a futóművet és elektronikát, melynek köszönhetően még nagyobb vezetési élményt ígér az Opel Insignia OPC.
A népszerű és praktikus all-road modellek közé szeptemberben csatlakozik az Opel zászlóshajója. Retteghet az Audi A6 Allroad?
A németek zászlóshajója a külső és belső ráncfelvarrás mellett új fejlesztésű motorokkal is gyarapodott. Szeptemberben mutatkozik be a nagyközönség előtt.
Erős, de keveset fogyaszt az Opel Insignia 2.0 CDTI Biturbója.
Négy 2.2 CDTI automata Antarával, két 2.0 CDTI 4x4 Insigniával és egy új 250 lovas 2 literes turbó benzines 4x4-es Insigniával fedeztük fel Tokajt, pontosabban a mádi medencét és Tarcalt. Az Antara a Hegyalján, az Insignia inkább az autópályán bizonyított, ám mindkettőnek vannak gyenge pontjai is.
A megújult Opel eddigi legsikeresebb modelljét, az Insigniát ezúttal ferdehátúként, kétliteres turbómotorral és bioetanol meghajtással tettük próbára. Azt is mondhatnánk: fokoztuk az élvezeteket. Hogy megéri-e alkoholos változattal autózni, a tesztből kiderül. Annyi biztos, nagyon szereti a piát.
A Magyarországon működő jelenlegi és jövőbeli autógyárak első embereit kérdeztük autóvezetési szokásaikról. A General Motors Powertrain Magyarország Kft. első embere, Solt Tamás nyilatkozott a Prémium Autó 2011 kiadványnak.
Opel, Insignia, kombi, összkerékhajtás, izmos dízelmotor, hifi, automatikus váltó, táblafelismerés, sávtartó – ízfokozó összetevői egy kiváló autónak. De hogy a recept alkotóinak összekeverése milyen étket szült, az csak a tesztből derül ki.
A sikeres OPC (Opel Performance Center) program tízéves jubileumára élvonalbeli technikával látta el az Opel az Insigniát. 2,8-as V6-os turbó motorja (239 kW/325 LE, 435 Nm) a márka legnagyobb teljesítményű szériakocsijává teszi, amely alig hat másodperc alatt gyorsul százra. Ez az első OPC-modell, amelyben standard az adaptív összkerékhajtás és az elektronikus differenciálzár. A FlexRide csillapítást a különösen dinamikus vezetési stílushoz hangolták. A 2009-es Év Autójának OPC-változata mindhárom karosszériával – szedán, ötajtós és kombi – kapható 13,173 millió forinttól.
Az Opel Insignia Ecoflex az első olyan zöldautó, ahol szinte semmi kompromisszumot nem kell kötnie a vezetőnek, a tulajdonosnak. Szép, elegáns, biztonságos, alacsony a fogyasztása és a károsanyag-kibocsátása, erős, gyors, jól felszerelt, prémiumjellegű és a 105 ezer forintos felára sem ver földhöz.