A Dacia az utolsók közt akarja elengedni a hagyományos motorokat
Kitartanak a belsőégésű motorok mellett ameddig csak lehet.
Kitartanak a belsőégésű motorok mellett ameddig csak lehet.
A Párizsi Autószalon mutatkozik be az elektromos kisautó, amelyet a Renault 4-es ihletett.
A román márka 44 lóerős apró elektromos autója ismét drágább lett.
Az életciklusa végén túlnyomó részt újrahasznosítható francia villanyautó ára 14,5 millió forinttól indul, a drágább kivitel hatótávja eléri a 450 kilométert.
Folytatódik a Renault román márkájának átalakítása, mutatjuk hogyan festenek a felfrissített modellek.
Az ára tükrözi is a gyakorlatilag nullaközeli futásteljesítményét.
A baleset helyszínét fegyveres rendőrök biztosítják, magyar sebesültről, vagy áldozatról nincs információja a hatóságoknak. A halálos áldozat a Bild beszámolója szerint egy tanár, aki diákokat kísért Berlinben. A sérültek között van egy 16 éves diák is. Az elkövető egy 29 éves berlini férfi, akinek német és örmény állampolgársága is van. Egyelőre a rendőrség nem közölte, hogy baleset, vagy szándékos gázolás történt-e.
Ha valaki egy igazán különleges Alpine-ra szeretne szert tenni, annak most gyorsan kell cselekednie.
Bár a nemzetközi büntetőintézkedések következtében eddig nem omlott össze az orosz gazdaság, a hatásai egyre érezhetőbbé válnak. Az ipar egyre több kompromisszumra készül, de a mezőgazdaság már a Krím félsziget 2014-es elfoglalása után hozott büntetőintézkedésekre reagálva igyekezett átállni önellátásra.
Az ügylethez bevásárolták magukat a Renault dél-koreai gyártójába, így mentesülve az amerikai exportvámoktól.
A francia gyártó hamarosan teljesen leáll a több generációt megélt, egykor igen népszerű modell gyártásával.
A francia gyártó május közepén leplezi le teljesen a most még csak előzetesen megmutatott újdonságot.
Újabb márkákkal bővül a tőzsdei cég portfóliója.
A tehetős befektetők beengedésével több saját forrása maradna a franciáknak az elektromos autós terjeszkedésük finanszírozására.
Csaknem 30 százalékkal estek ez eladásaik az első fél évben.
A francia vállalat 2,2 milliárd euróért adja át az orosz államnak az Avtovaz autógyárban meglévő többségi tulajdonrészét.
A francia márka a múlt hónapban függesztette fel tevékenységét moszkvai gyárában. Most az orosz ipari és kereskedelmi miniszter szerint teljesen kivonul Oroszországból.
Egy jelentés szerint azt vizsgálják, hogyan szabadulhatnának meg a Lada márkát gyártó AvtoVAZ-tól.
Kedden az újraindításról, szerdán az újabb leállításról döntöttek, miután ukrán vezetők bojkottra szólítottak fel.
Meg kell fizetnie a hibás döntés árát – utalt Dmitro Kuleba arra, hogy az autógyár újraindította oroszországi gyárát.