Apró villanyautóként támad fel a legendás Renault 5
Már nem kell sokat várnunk a franciák szupermodern elektromos kisautójára.
Már nem kell sokat várnunk a franciák szupermodern elektromos kisautójára.
A román gyártó négyszemélyes újdonságának nemcsak az ára, a teljesítménye is jelentősen nőtt.
A francia gyártó hamarosan leleplezi a 4 éves modell ráncfelvarrt változatát.
A típus napjai meg vannak számlálva, mindenesetre Hockenheimben azért gyorsan futottak még vele egy rekordkört.
A Renault román márkájának bestseller modellje fullextrás limitált szériában támad, itt a Duster Mat Edition.
A Spring új verziója jelentősen erősebb és fürgébb lett az eddigi kivitelnél, miközben a hatótávja minimálisan csökkent.
Az Aramco olajcéggel bővülhet a Renault-Geely hajtáslánc együttműködése.
A konfliktus amiatt robbant ki, hogy a férje, Gerard Piqué elhagyta az énekest egy 22 éves nőért. Shakira ezt nehezen viselte, így dalba öntötte rosszallását.
Az eddiginél közel másfélszer nagyobb teljesítmény áll a sofőr rendelkezésére – itt az új Dacia Spring Extreme.
A francia gyártó stílusos formában búcsúzik népes rajongótáború sportkompaktjától.
Jelek szerint hullámvasutazik egy picit a 44 lovas kompakt elektromos modell ára.
A legfrissebb adatok szerint mostanság a Tesla Model Y a legnagyobb mennyiségben értékesített új autó az öreg kontinensen.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban közel 90 tesztautót vezettünk hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
A Jogger legújabb verziójának hajtáslánca a Renault Clio E-Techből érkezik.
A Dacia 44 lóerős villanymotorral szerelt városi kisautója, a Spring egy kicsit elérhetőbb áron kapható mostantól.
A repülés és az autózás világában is áttörést hozhat az a szilárdtest-akkumulátor, melynek fejlesztéséhez összefog két francia óriásvállalat, az Airbus és a Renault. A repülőgépgyártó emellett a fenntartható kerozint készítő Neste vállalattal is partnerségre lépett.
A Google az Android Auto kapcsán szerzett tapasztalatokat kamatoztatná a „jövő járművében”, amit a Renault-val közösen kezdett fejleszteni a cég.
Két cégcsoportra válik a Renault, az egyik a hagyományos motorú autókat gyártja majd, míg a másik az elektromos modelleket. A hibrid és hagyományos járműveket egy kínai–francia vegyesvállalat készíti majd.
Idén majdnem az Év Autója lett a Renault első 100 százalékban elektromos Megane-ja – kipróbáltuk, hogy tényleg ennyire jó-e a francia gyártó 450 kilométeres hatótávúnak ígért szemrevaló újdonsága.
Ismét drágult a Dacia 44 lóerős villanymotorral szerelt városi kisautója, a Spring.