Már hivatalos képeken is mutogatják az új Renault Koleost
Amellett, hogy megmutatták a franciák az autót, megerősítették, hogy marad a Koleos név.
Amellett, hogy megmutatták a franciák az autót, megerősítették, hogy marad a Koleos név.
A leleplezésre nem kell sokat várni, a koncepciót az áprilisi Pekingi Autószalonon mutatják majd be.
Ilyen meglepetésre senki sem számított az amerikaiaktól.
Elsőre kissé szokatlan látvány a Q2-es, mivel formailag jelentősen eltér a négykarikások eddigi SUV modelljeitől, de ha alaposabban szemügyre vesszük számtalan érdekes részletet tartogat.
A BMW sofőrje egészen egyedi módját választotta annak, hogy megmutassa, mire jó egy városi terepjáró.
A csehek először tettek közzé hivatalos anyagot, amelyen keresztül sejtetni engedik a hamarosan megjelenő Kodiak szabadidőautó főbb vonalait.
A Range Rover jó régóta lebegtette, hogy bizony megcsinálják legdivatosabb autójuk nyitható tetős változatát is. Lassan négy éve, hogy először megmutatták koncepció formájában az Evoque kabriót. Mostanra elkészült a modell, amely 2016-ban már utcán lesz.
A Mercedes-Benz GLS a korábbi GL-modell megújított változata és úgy tűnik, még feljebb pozícionálják a stuttgariak a járművet.
A tervezett időrendnek megfelelően a jövő évi Genfi Autószalonon mutatkozik be az újdonság.
A Qoros 5 stíluselemeit, mintha a konkurens modellekről csenték volna, de a végeredmény egyáltalán nem rémes.
A bajorok lerántották a leplet az X4 M40i sportváltozatról, amely egyben az új fejlesztésű, M Performance TwinPower Turbo soros hathengeres benzinmotor világpremierje is egyben. A 3.0 literes erőforrás maximális, 360 lóerős teljesítményét percenkénti 5800 és 6000 főtengely-fordulat között adja le, míg a maximális nyomatéka 465 Nm.
Teljesen új piacra lépett újdonságával az angol márka, amely bemutatta első szabadidő-autóját, a méretes Bentley Bentaygát.
Amúgy nagyon angolosan oldották meg, észre sem venni a különbségeket a normál változathoz képest.
Az 1992-ben bemutatott H1-es széria a katonai kivitel utcai változata, így kellően robusztus a kialakítása és marcona megjelenése, de ezt a hatást néhány kiegészítővel még tovább lehet fokozni.
Az F-Pace mínusz 40 és plusz 50 Celsius-fokban is megállta a helyét, ami el is várható egy olyan luxusautótól, amit globális modellnek szánnak a britek.
Szépen gyarapodik a szubkompakt SUV-ok száma a piacon. Tehát az olyan, 4 méter körüli hosszúságú személyautóké, amelyek terepjáróra emlékeztetőn magasabb építésűek és megragadják a célszemélyek fantáziáját. A Hondától a HR-V érkezik.
Az ABT optikai csomagja visszahozza azt a fajta marcona kinézetet az ingolstadtiak luxusterepjárójának, ami sokak szerint elveszett a generációváltással.
A Sky csapat kísérőautójaként most először lesz látható az F-Pace prototípus minimális álcázással.
Az elegáns vonalú és népszerű mai Mazdák lendületét kihasználva a hirosimai gyártó a legsűrűbb mezőnyben is helyet követel magának. És nem is kérdés, helyet fog-e ott találni. A nagyobb testvérrel, a CX-5-tel felfelé elindult japán márka úgy tűnik, mostanság nem tud hibázni.
Az első terepjárószerű szabadidő-autók népszerűségében szerepet játszott akkoriban szokatlan, vagány megjelenésük is. Mára mindennaposakká váltak, de van erre is gyógyszer!