475 lóerős hibridként itt az új Audi Q8 Sport
A négykarikás német prémiumgyártó rövid időn belül már a második Q8-ast tárja a nagyközönség elé.
A négykarikás német prémiumgyártó rövid időn belül már a második Q8-ast tárja a nagyközönség elé.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka Genfben leplezte le SUV-bestsellerének teljesen megújult kiadását.
Nem minden apuka-anyuka gondolataiban egyenlő a kombi, vagy városi szabadidő-autó a praktikus, biztonságos és lehetőleg takarékos mindenessel. Íme öt totális ellenpélda.
Az elmúlt évtizedekben kultautóvá avanzsált Mini legújabb változata a nevétől és hagyományaitól eltérően már egyáltalán nem kicsi autó. De az eredeti brit fűszerezésen szerencsére nem változtatott a német gyártó.
A régóta rebesgetett Urusból igen komoly mennyiséget kíván forgalomba hozni az olasz sportmárka.
A Lamborghini 2015 óta ígérgeti az Urust, eddig azonban nem sokat lehetett tudni az érkezésről. De csak eddig.
A bajorok legnagyobb szabadidő-autójának előkészítése javában zajlik, már a felmatricázott, elmaszkolt járgányokat tesztelik.
Az amerikai piacra szánt Volkswagen Atlas egy öt méternél is hosszabb SUV.
Tíz autóból már három szabadidő-autó nálunk is. Akár tetszik, akár nem, az SUV-k elárasztották a piacot, a kérdés mára csak az, mennyire tud egy-egy gyártó a tucattól eltérő autót fejleszteni, ami aztán a vásárlóknak is tetszik. Az új Peugeot 3008-assal ez most egész jól sikerült.
2018-ban jöhet a SUV, aminek a látványterve elég meggyőzőnek tűnik.
Összepakolni a családot egy hétvégi autós kiruccanáshoz vagy hegyi túrához mindig izgalmas és kihívásokkal teli feladat, még akkor is, ha rutinos szülőkről van szó. Nem beszélve az autóról, amit ilyenkor rendszerint addig tömünk fontos holmival, amíg fér bele. Mivel az autó épsége mindig „nagyon fontos”, adunk pár tippet, hogyan védheti meg azt a családtól, és a hétvégi kiruccanás viszontagságaitól.
Az X Code fedőnéven futó autó nagyon jól néz ki, jövő héten be is mutatják a közönségnek.
Nincs könnyű helyzetben, aki manapság középkategóriás szabadidő-autót szeretne vásárolni, hiszen márkapreferencia nélkül nehéz feladat kiválasztani a legjobbat a számtalan vonzónak tűnő ajánlat közül. Megnéztük hát, hogy a mezőnyből mire képes a Mazda nemrég megújult versenyzője csúcsfelszereltséggel, automataváltóval és összkerékhajtással szerelve.
A számok, ahogy lenni szokott, önmagukért beszélnek. A SUV-szegmens, a hazai piacon is rakétaként mozog. Egyetlen gyártó sem teheti meg, hogy kimaradjon belőle. Most a Seatot helyzeti előnybe is hozta anyavállalata, a VW-konszern azzal, hogy a Skodát megelőzve mutatják be első szabadidő-autójukat: a Seat Atecát.
Ráadásul nem is akármilyet, hanem egy SUV-ot.
"Az elmúlt nyolc évnek." Viccen kívül, nem is nagyon volt példa az autóiparban arra, hogy egy típusú autóért, annyira oda legyenek az európaiak, mint a mostanság mindent elborító szabadidő-autókért.
Azt eddig is tudtuk, hogy a britek luxusterepjárója a legek autója, de most egy újabb egyedi kiegészítőt villantott.
A dél-koreai Kia Európában is látványosan nyomul, mostanában a városi terepjárók fűtött keresletű piacán különösen a Sportage jeleskedik. A zsolnai Kia gyárból kigördített suv már eddig is húzómodelljüknek számított. Az elég jól eltalált formatervnek köszönhetően itthon – az olcsóbb Suzuki- és Dacia-modellek után – máris az eladási listák harmadik helyére kúszott fel.
A franciák szabadidő-autójának második generációját 80 országban fogják értékesíteni.
A Pekingi Autószalonon leleplezett CX-4 nyúlánkabb arányokkal és sportosabb tetővonallal rendelkezik, mint a műszaki alapjait szolgáltató CX-5. A most bemutatott modellt várhatóan csak Kínában fogják forgalmazni.