#SUV

Mazda CX-5-teszt – Nem kell magyarázkodni
 

Mazda CX-5-teszt – Nem kell magyarázkodni

Nincs könnyű helyzetben, aki manapság középkategóriás szabadidő-autót szeretne vásárolni, hiszen márkapreferencia nélkül nehéz feladat kiválasztani a legjobbat a számtalan vonzónak tűnő ajánlat közül. Megnéztük hát, hogy a mezőnyből mire képes a Mazda nemrég megújult versenyzője csúcsfelszereltséggel, automataváltóval és összkerékhajtással szerelve.





Kia Sportage-teszt: mit nem ér egy jó dizájn
 

Kia Sportage-teszt: mit nem ér egy jó dizájn

A dél-koreai Kia Európában is látványosan nyomul, mostanában a városi terepjárók fűtött keresletű piacán különösen a Sportage jeleskedik. A zsolnai Kia gyárból kigördített suv már eddig is húzómodelljüknek számított. Az elég jól eltalált formatervnek köszönhetően itthon – az olcsóbb Suzuki- és Dacia-modellek után – máris az eladási listák harmadik helyére kúszott fel.

Heimer György Heimer György








360 lóerővel garázdálkodik a BMW X4 csúcsváltozata
 

360 lóerővel garázdálkodik a BMW X4 csúcsváltozata

A bajorok lerántották a leplet az X4 M40i sportváltozatról, amely egyben az új fejlesztésű, M Performance TwinPower Turbo soros hathengeres benzinmotor világpremierje is egyben. A 3.0 literes erőforrás maximális, 360 lóerős teljesítményét percenkénti 5800 és 6000 főtengely-fordulat között adja le, míg a maximális nyomatéka 465 Nm.

hvg.hu hvg.hu