Máris itt az első komoly tuningcsomag az új Audi Q7-hez
Az ABT optikai csomagja visszahozza azt a fajta marcona kinézetet az ingolstadtiak luxusterepjárójának, ami sokak szerint elveszett a generációváltással.
Az ABT optikai csomagja visszahozza azt a fajta marcona kinézetet az ingolstadtiak luxusterepjárójának, ami sokak szerint elveszett a generációváltással.
A Sky csapat kísérőautójaként most először lesz látható az F-Pace prototípus minimális álcázással.
Az elegáns vonalú és népszerű mai Mazdák lendületét kihasználva a hirosimai gyártó a legsűrűbb mezőnyben is helyet követel magának. És nem is kérdés, helyet fog-e ott találni. A nagyobb testvérrel, a CX-5-tel felfelé elindult japán márka úgy tűnik, mostanság nem tud hibázni.
Az első terepjárószerű szabadidő-autók népszerűségében szerepet játszott akkoriban szokatlan, vagány megjelenésük is. Mára mindennaposakká váltak, de van erre is gyógyszer!
Emlékszünk még ugye a "Szomszédok" című teleregényre, és ott ahogy János, az erdész jön a földúton a Lada Nivával! Vagány darab volt. És nem csak mi reagáltunk rá így, Kanadától az NSZK-ig fogyott a Niva szép számmal, és nálunk is a vágy tárgya volt. A jelenség azért is érdekes, mert a korszak szocialista tömbjében előforduló más terepjáró, például az UAZ nem lett családálom. A titok nyitja pofonegyszerű: a Niva az akkori személyautók, ráadásul az itthon topnak számító "nagy" Ladák belső berendezését kapta, és a külseje sem volt gépszerű, sőt, az akkori szemnek kifejezetten divatos.
Megérkezett a korábban GLK-ként ismert közepes méretű stuttgarti SUV új generációja. A neve is új, de a célcsoport, amire lőnek vele, ugyanaz: Audi Q5, a BMW X3 és a Lexus NX.
A japán márkák közül talán a Honda reklámjaiban van a legtöbb kreativitás. Mindig nagyon kidolgozva, elsősorban a technológiai fejlődést tudják szellemesen bemutatni.
A Lamborghini bejelentette, hogy a gyár székhelyén, az olaszországi Sant’Agata Boloneseben készül majd a márka első sport SUV-je.
Már-már szabálykövető, önmagához képest légiesen könnyű, ráadásul nagyon intelligens az új Audi Q7. Hogy mit szól mindehhez a klasszikus vevőkör, nagy kérdés, de mostantól a Q7-es olyan erényeket csillogtat, amire nem készültünk még fel.
Úgy tűnik, nem kellett sok a hazai vásárlóknak: egy jól sikerült formaterv, vállalható árak és a megfelelő pillanat. A terepjáróból terepes hobbiautóvá szelídült Suzuki Vitarára rámozdultak a vevők. Jogosan? Teszteltük az esztergomiak újdonságát.
Már régóta pletykálják, hogy a cseh márka terjeszkedni akar a legdivatosabb kategóriában, a szabadidőautók közt, úgy tűnik nem is kell sokáig várni új modelljükre.
Nagy, de nem a legnagyobb a Mercedes kínálatában az ML-terepjáró, mégis tökéletes kifejezőeszköze a jómódnak. Valamennyire az ízlésnek is, mert sokféleképpen fel lehet díszíteni, a tesztautónknak sok króm jutott.
Egyedi stílusát sokan imádni fogják, a németes konfekció fazonért rajongók meg fújni fognak a japánok első, kompakt luxusterepjárójára. Talán fontosabb kérdés, hogy csak stílusos vagy jó is a Lexus NX? Kipróbáltuk.
Néhány éve még kifejezetten "semmi extra" kinézete volt a japán SUV-nek, az új generáció azonban meglepően agresszív arcot kapott, az aktuális márkaarculatra jellemző határozott élekkel.
A stuttgarti cég vezetése bejelentette, hogy egy közepes méretű „áruszállítóval” rukkol ki öt éven belül. A modellt úgy néz ki, nem vinnék az USA piacra, csak Európában, Dél-Amerikában, Ausztráliában és Dél-Afrikában forgalmaznák.
A bajorok második generációs terepkupéja ott fejlődött a legtöbbet, ahol az elődjét kritika érhette, így szinte minden tekintetben letaglózó autó született, amely továbbra is előtérbe helyezi a stílust a praktikummal szemben. A 258 lóerős turbódízel alapmotorral, nyolcfokozatú automataváltóval és állandó összkerékhajtással teszteltük.
Az ingolstadtiak komoly modelloffenzívába kezdenek az elkövetkező években, melynek részeként mindkét végén bővülni fog a Q-széria, előtte azonban még idén bemutatják az A4 következő generációját.
A japán márka a Mercedes-Benz GLA alapjaira épülő prémium kompakt crossovert dob piacra hamarosan. Ebből kaptunk most egy kis ízelítőt.
A régóta ígért SUV szokatlan névét, a Kanári-szigetek egyikén található rusztikus vidékről, Roque Bentaygaról kapta.
Könnyűsúlyú versenyzőként hírdeti a közúti rombolók közt az Audi, legnagyobb autójának második generációját.