10 millióval olcsóbban: Magyarországon a Skoda kisebb, új villanyautója
Az olcsónak semmiképp sem nevezhető Enyaqnál jelentősen kedvezőbb áron csaphatunk le az új Elroqra.
Az olcsónak semmiképp sem nevezhető Enyaqnál jelentősen kedvezőbb áron csaphatunk le az új Elroqra.
Az, hogy nálunk nem fogják árusítani, és ha mégis, akkor nem is ennyibe kerülne.
A koreai gyártó elérkezettnek látta az időt középkategóriás divatterepjárója ráncainak felvarrására.
Vázoljuk, hogy melyek a legfontosabb különbségek az esztergomi Vitara és az új indiai elektromos Vitara között.
Megérkezett a BMW X5 nyújtott tengelytávú változatának limitált szériás “mindent bele” verziója.
A nagy, erős autók biztonságosabbak – sokan éppen ezért vásárolják őket. De ez csak féligazság: a súlyos kocsik több halálesetért felelősek, mint amennyit megelőznek.
A Skoda méretes divatterepjárójának legsportosabb verziója bőven 250 lóerő feletti teljesítményűnek ígérkezik.
Az ABT által kezelésbe vett SQ8 erősebb lett, mint a gyári RS Q8.
A Volkswagen feltámasztott egy amerikai márkát, mely most két új elektromos modellel rukkolt elő.
Modernizált külsővel és továbbfejlesztett infotainment rendszerrel debütált a német márka tisztán elektromos változatban is elérhető kompakt szabadidő-autója.
A Kia Niro Tri-Fuel még a legszerényebb fogyasztású dízelekre is ráver hatótáv fronton.
Kipróbáltuk, hogy mit tud a gyakorlatban az első európai gyárát Szegeden építő kínai gyártó 517 lóerős, három üléssoros SUV-ja, a nyomott áron fullextrás és tisztán elektromos BYD Tang.
A Mercedes G-osztálynál is jelentősen nagyobb, nehezebb és erősebb új szabadidő-autó még a víz felszínén is képes úszni. Testközelből ismerkedtünk meg a BYD-génekkel rendelkező, közel 60 millió forintos Yangwang U8-cal.
A Dodge limitált szériás új szabadidő-autója nem a környezettudatosság, hanem a kompresszoros benzinpusztítás jegyében fogant.
Ezt a rikító színű tuningolt Porsche divatterepjárót egyszerűen nem lehet nem észrevenni a forgalomban.
Mutatjuk, hogyan fest a Lamborghini Urus mindössze két ajtót felvonultató legújabb verziója.
Megérkezett a Duster nagytestvére, mely az eddig készült legnagyobb és legerősebb Dacia.
A biturbó V8-as plugin hibrid hajtásláncú monstrum minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel támad.
Bár sem a külseje, sem a belseje alapján nem igazán sejthető, az új Ford Explorer tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás Volkswagen ID.4. Egy 340 lóerős összkerekes és nagy aksis példányt fogtunk vallatóra.
A Peugeot 408 lokálisan zéró emissziós legújabb verziója körülbelül 450 kilométert képes megtenni egy töltéssel.