Amerikai benzinpusztító etalon: itt a magától ajtót nyitó legújabb hatalmas Cadillac Escalade
Íme a Cadillac megújult jókora SUV-ja, mely immár dízelmotor nélkül, de akár 691 lóerős V8-assal támad.
Íme a Cadillac megújult jókora SUV-ja, mely immár dízelmotor nélkül, de akár 691 lóerős V8-assal támad.
A brit gyártó leleplezte 700 lóerőnél is erősebb SUV-modelljének Forma–1-es gúnyát öltött limitált szériás új verzióját.
Átalakulóban van a cégautók magyarországi piaca: egyre több hobbiterepjáró kerül be a vállalati flottákba, gazdasági megfontolások miatt is, közben folyamatosan emelkedik az elektromos járművek aránya.
A BMW legsikeresebb modelljének negyedik generációja négyféle hajtáslánccal debütált a hazai piacon.
Az elődjénél több, mint 20 centiméterrel hosszabb teljesen új Grandland lágyhibrid, plugin hibrid és tisztán elektromos változatban lesz kapható – a Budai Várban ismerkedtünk meg testközelből az új német SUV-val.
Az idei lehet az első olyan év, amikor globálisan az új személygépkocsi-eladások több mint fele SUV, illetve a hobbiterepjárók és hagyományos járművek formavilágát ötvöző crossover. Európa már átlépte ezt a határt, és egyelőre nem látszik az évek óta tartó trend megszakadása.
Friss külsővel, modern műszerfallal és új hibrid hajtásláncokkal debütált a BMW legnépszerűbb modelljének új generációja, ami 6 hengeres motorral is elérhető.
Az áramvonalas Luxeed R7 süllyesztett kilincsekkel, de hagyományos visszapillantó-tükrökkel támad.
A kényelmes és tágas elektromos Audi SQ6 e-tron simán legyorsul egy ordító V8-as Ferrari 360-as sportkocsit.
A négykarikás gyártó középkategóriás villany SUV-jának a gyengébb változata is több, mint 300 lóerős.
A bestseller japán kompakt crossover külseje mit sem változott, a műszerfal azonban modernebb lett, tovább okosították a vezetéstámogató rendszert és egy új 130 lóerős hibrid hajtás is feltűnt a színen. Kipróbáltuk az elődjénél halkabb és már-már pofátlanul keveset fogyasztó 2024-es új Toyota Yaris Cross-t.