Tiszta izom: 680 lóerőt is kiprésel magából a legdurvább Seat
A Cupra e-Racer igazi túraautó lett, csak jóval csendesebb változatban.
A Cupra e-Racer igazi túraautó lett, csak jóval csendesebb változatban.
A Cupra immár nemcsak egy sportos felszereltségi és motorizáltsági szintet jelöl, hanem új márkaként tör be a piacra.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.
A Seat eddig a sportos modellváltozatokat jelölte így, de mostantól saját jogán is létezik.
Hamarosan érkezhet a Volkswagen konszern népszerű kisautójának alaposan felpaprikázott új változata.
A Seat Ateca a spanyol márka első szabadidő-autója, amely egy rövid ideig versenyelőnyben volt házon belül a Skodával szemben. Közben a csehek is kihozták saját, ugyanilyen modelljüket, de a spanyolok erre reagálva egy kis csemegét kínáltak fel. Megérkezett a csúcsváltozat, az Ateca FR.
A Volkswagen konszern fiatalosan vagány márkájának húzómodellje teljesen megújult: a 2017-es Ibiza szemrevaló és igen méretes lett, de az extra lóerőket nagyon drágán mérik hozzá.
A Volkswagen konszern spanyol márkájának még sosem volt ennyire erős modellje.
A Cupra jelölésű autói hosszútávon önálló sportautó almárkaként jelennének meg. Első lépésként saját logót kapott a Cupra.
A VW-konszern spanyol márkája is meg kívánja lovagolni a villanyautó-divathullámot.
A SEAT eladásai 13,7 százalékkal emelkedtek az idén az első fél évben, az elmúlt 16 évben nem látott bővüléssel az egyik leggyorsabban növekvő márka volt az európai piacon.
Ennek a spanyol járgánynak a tulajdonosa nem véletlenül parkol polgárpukkasztó módon.
A hosszú név nem mindig garancia a nagy tudásra, de a Seat Leon Cupra ST 300-ra a spanyolok bátran rátehették a kockás versenyzászlót.
Kiderült, hogy a német prémiumgyártó abszolút felsőkategóriás újdonsága a szomszédban gördül majd le a gyártósorokról.
A tervek szerint az Atecánál is nagyobb SUV-val lépnének piacra.
Kevésnek érzi az Atecában szunnyadó erőt? Nyugodjon meg, hamarosan érkezik a Cupra változat.
Ilyen az, amikor egy okostelefonos alkalmazás villámgyorsan nyugdíjba küld egy nagyon régi autós megoldást.
A Seatot az utóbbi időkig sokat lehetett heccelni azzal, hogy a sok „emocion” helyett inkább egy kis „action” kéne, hogy egyenesbe jöjjön. A spanyol márka egy kompakt szabadidő-autóval végre megkapta a komoly esélyt, hogy bizonyítson. Kipróbáltuk.
Legalábbis erre utal, hogy a spanyolok megkapták a védjegyet egy új típusnévre az európai hatóságoknál.
Nem csak nagy családi autóként, de igényes fuvarozó autóként még inkább szóba jöhetne a Seat Alhambra, amely az egyterű kategória királya. Viszont az általánosan magas színvonalat elég drágán is adják.