Úgy is lehet vezetni, hogy nem lehet kilátni az autóból – videó
A Seat Barcelonában szólította le a gyanútlan turistát, hogy próbálja ki, milyen így vezetni. Pont mint egy videójátékban.
A Seat Barcelonában szólította le a gyanútlan turistát, hogy próbálja ki, milyen így vezetni. Pont mint egy videójátékban.
A Seat első SUV kategóriás modelljére sokat kellett várnunk, de megérte: az Ateca minden tekintetben felnőtt a feladathoz.
Jelenleg csaknem 340 autómodellt gyárt a német autógyár, ám most több mint negyven modell gyártását állítják le. Egyelőre további részleteket nem tudni, csak annyi biztos, hogy világvezetők akarnak lenni a környezetkímélő, "zöld" járművek gyártásában 2025-re.
A számok, ahogy lenni szokott, önmagukért beszélnek. A SUV-szegmens, a hazai piacon is rakétaként mozog. Egyetlen gyártó sem teheti meg, hogy kimaradjon belőle. Most a Seatot helyzeti előnybe is hozta anyavállalata, a VW-konszern azzal, hogy a Skodát megelőzve mutatják be első szabadidő-autójukat: a Seat Atecát.
A spanyol márkánál joggal várhatják el, hogy komoly darabszámok mennek majd el a legdivatosabb szegmensbe belépő Seat Atecából.
Akár a Shrek szamara, amikor először megszólal, nagyjából ehhez hasonló meglepetés volt a kis Seat, ami lényegében semmilyen tulajdonságával nem tűnik ki, amíg ki nem próbáljuk.
A Volkswagen, az Audi, a Seat és a Skoda is elindított egy külön oldalt, ahol ellenőrizni lehet, érintett-e az adott márka autója a dízelbotrányban.
A cég azt egyelőre nem hozta nyilvánosságra, hogy az autómárka mely típusairól van szó pontosan és hol kerültek forgalomba az eladott járművek.
A Volkswagen-csoportba tartozó márkák (Audi, Porsche, Seat, Skoda, VW) közt évek óta a spanyol autómárka mutatja a leghaloványabb teljesítményt, de a jelek szerint ennek a korszaknak vége. Több mint ezermilliárd forintnak megfelelő k+f és ipari létesítményfejlesztés az ára, de a cég szerint megéri.
A külsején szinte semmi nem változott, az orrában viszont az 1.4-es TSI motort felváltja az 1.8-as TSI blokk 192 lóerővel.
A Barcelonai Motorshow-n bemutatkozó modell mindhárom tagja – a háromajtós SC, a kombi ST és az ötajtós is – megújul.
A Leon ST Cupra 280 lóerős változata DSG-váltóval szerelve 6 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége pedig 250 kilométer/óra.
Nemcsak az árakat emelik egyes autógyártók Oroszországban a gyengülő rubel miatt, hanem egyes típusokhoz egyáltalán nem is lehet már hozzájutni.
Irdatlanul nagy, 85,6 milliárd eurós beruházást irányoz elő a következő öt évben a Volkswagen-csoport (2013-ban a szlovák GDP 77,3 milliárd euró volt).
A Volkswagen német járműgyártó spanyolországi érdekeltsége, a SEAT leállítja autói eladását Oroszországban a jövő évtől az orosz gazdaságnövekedés jelentős lassulása és a gyenge rubel miatt.
Kivonul a Volkswagen spanyol autómárkája, a Seat Oroszországból – közölte a német autógyár kedden.
Na jó, praktikusnak nem nevezhető, de nagyon mutatós Benedetto Bufalino francia művész ötlete: egy régi Seat Ibizát alakított át jacuzzivá. Leszedte a tetejét, az ablakokat, és a kocsi belső részeit, így kétszemélyes medence lett belőle. A karosszéria azonban burkolatnak megmaradt, és a kerekek is, vélhetően dísznek.
A spanyol márka alsó-középkategóriás kombija immáron összkerék-meghajtással is rendelhető, valamelyest kedvezőbb áron, mint a Volkswagen Golf hasonló változata.
Emelt hasmagasság, összkerék-meghajtás és műanyag védőelemek a karosszérián. Az Audi és a Volkswagen modelljein már beválltak, most a spanyol kompakton a sor.
Daruval akarták átemelni a Seat Leon túraautót, de nem rögzítették kellően, így az autó orral előre lezuhant.