Fontos hiányzók lesznek a Magyar Nagydíj sajtótéjékoztatóin
A Fiat-vezér Sergio Marchionne halála miatt elcsendesedett a Ferrari a Hungaroringen.
A Fiat-vezér Sergio Marchionne halála miatt elcsendesedett a Ferrari a Hungaroringen.
Az olasz származású, filozófia szakon végzett topmenedzser mindig erős kijelentéseket tesz, miközben az autóipar talán legnagyobb machinátora.
Az arab rendőrök nem ritkán Bugattikkal és egyéb sportkocsikkal közlekednek, olasz kollégáik pedig most egy kicsit terepesebbre vették a figurát.
Marchionne nem is olyan rég még teljesen más véleményen volt az ágaskodó lovacskás SUV-ról.
Mélyreható változások zajlanak a világ autóiparában: miközben megállíthatatlanul jön az elektromos és az önvezető járművek kora, az iparág koncentrációja is gyorsul. A háttérben olyan csúcsmenedzserek állnak, akik úgy néznek ki, mintha az életük csak a munkából állna.
Maga a Ferrari első embere erősítette meg a környezetbarát működésre is képes új modell érkezését.
Lényegében már csak az a kérdés, hogy hány példányban fog készülni az olaszok szupersportos crossovere.
Minden jel arra mutat, hogy hamarosan az olasz sportkocsigyártó is felpattan az egyre sebesebben száguldó SUV-vonatra.
Nincs olyan sikeres sportoló, aki ne mondaná el egy-egy interjúban, hogy a felkelő nap általában már az uszodában, az edzőteremben vagy a sportpályán találja. A sikeres cégvezetők, üzletemberek közül is sokan esküsznek a korán elkezdett munkanap hatékonyságára.
Nagyjából olyan két és félmillió dolláros árra készülhet, aki hozzá akar jutni hivatalosan a maranellói cég hiperautójának kabrió változatához.
Késésben van a Ferrari a következő szezonra tervezett versenyautó építésével - ismerte el az istálló elnöke.
Noha szombaton, a Forma–1-es Olasz Nagydíj helyszínén még eltökélten cáfolta saját távozását a Ferrari fővezére, Luca di Montezemolo, a maranellói márka szerda reggel hivatalos közleményben jelentette be: a nagyfőnök leköszön tisztségéből. A sportautó-gyártó irányítását a Fiat-Chrysler csoport vezérigazgatója, Sergio Marchionne veszi át, ám bennfentes források szerint hamarosan tovább is adja azt.
Sötét képet festett az olasz és európai autópiacról Sergio Marchionne, a Fiat-Chrysler ügyvezető igazgatója, aki a La Repubblica hétfői számában válaszolt az olasz kormány, szakszervezetek és vállalkozók részéről őt ért vádakra.