Visszatérhet a Subaru aprócska kultuszautója a Justy
Az egykori egyszerű, de strapabíró technika, amiben összkerékhajtás is volt igazán egyedi autót jelentett.
Az egykori egyszerű, de strapabíró technika, amiben összkerékhajtás is volt igazán egyedi autót jelentett.
Az új Subarunál nem csak az autóban ülők biztonságáról gondoskodnának.
Komoly sebezhetőséget talált két kutató a Subaru rendszereiben, minden védelem kijátszhatónak bizonyult.
A parányi Daihatsu Rocky Crossfield úgy néz ki, mint a nála sokkal komolyabb igazi terepjárók.
A hatalmas teljesítményű turbós benzinmotornak elképesztően alacsony tömeget kell csak mozgatnia.
Csoda, hogy senki sem sérült meg súlyosan.
A Toyota Urban SUV hivatalosan csak jövőre mutatkozik be, de mi már körbefotóztuk – jövünk minden ismert részlettel.
Nem, ez itt most kivételesen nem egy újabb hibrid Toyota. Hanem egy rendes kis sportkocsi, pörgös boxerrel, remek kézi váltóval, hátsókerék-hajtással és üdítően alacsony tömeggel. Vallatáson a GR86.
Megnéztük, hogy hogyan teljesít a gyakorlatban a Toyota és a Subaru szerelemgyermekének tekinthető két vadonatúj elektromos autó, a bZ4X és a tőle csak minimálisan eltérő Solterra.
A sci-fi faktort alaposan kimaxolja és a Teslát is a sarokba állítja a Lexus RZ-ben elsőként elérhető szupermodern kormány, de a japán gyártó 100 százalékban elektromos újdonsága ezen túlmenően is számos érdekességgel szolgál.
Egy legendás Impreza azokból az időkből, amikor a Subaru márkanév még nagyon mást jelentett, mint 2023-ban. És amelynek az első tulaja a Codemasters egyik alapítója volt.
Szedán verzió és manuális váltó nélkül debütált az Impreza új generációja.
A 2002-es gyártmányú autót eddig lényegében papírba csomagolva óvták mindentől.
Itt a megoldás azok számára, akik egy ezredforduló környéki makulátlan boxermotoros japán járgányra vágynak.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és összkerékhajtás – körülbelül ezek a Prodrive P25 főbb jellemzői.
Napjaink hatalmas és nehéz új személyautói sok mindenről szólnak, csak éppen a vezetési élményről nem. A Toyota újdonsága azonban pontosan ez utóbbira fókuszál, ennek jegyében pedig alacsony, könnyű, és ezek miatt nem is kell faragatlanul erősnek lennie.
Megérkezett Európába a japán gyártó harmadik GR típusjelzésű globális modellje, a nagysikerű GT 86 utódja.
A crossover kategóriás japán újdonság egy feltöltéssel nagyjából 450 kilométert képes megtenni.
A Toyota vezetésével a Subaru, a Mazda, a Kawasaki és a Yamaha Motor közösen fejlesztenek majd szintetikus üzemanyagokat, valamit biodízel, illetve hidrogén üzemű motorokat.