Jönnek a pápamobilos Toyota taxik
A japán fővárosnak szállít járműveket a Toyota, amelyek gáz-elektromos hajtáslánccal, alacsonypadlós kialakítással és hatalmas tolóajtókkal jönnek.
A japán fővárosnak szállít járműveket a Toyota, amelyek gáz-elektromos hajtáslánccal, alacsonypadlós kialakítással és hatalmas tolóajtókkal jönnek.
A japán autógyártó vállalat több mint 7,49 millió járművet - Toyotát, Lexust, Daihatsut és Hino haszongépjárművet - értékesített január-szeptemberben, míg a Volkswagen-csoport 7,43 millió járművel a második helyre szorult.
A Toyota szerdán bejelentette, hogy világszerte 6,5 millió autót hív vissza a vezetőülés melletti elektromos ablakemelő panel működésének ellenőrzésére.
A japán cég semmit sem bíz a véletlenre, olyan koncepcióautókat mutat be a hónap végén, ami nemcsak a tervezőasztalon néz ki jól.
A Toyota kész együttműködni az amerikai hatóságokkal, hogy minél kevesebb terepjárójuk kerüljön az Iszlám Állam terrorszervezethez, amely propagandavideóinak tanúsága szerint előszeretettel használja a japán gyártó autóit.
Az japánok vadonatúj platós terepjárója komfortosabb, strapabíróbb és a fenntartása is gazdaságosabb az elődjénél.
A japánok lerántották a leplet a negyedik generációs hibrid családi autójukról, amely az elődhöz képest megújult formavilággal, az eddigi legfejlettebb akkumulátorral, tágasabb utastérrel, valamint jobb menetkomforttal csábítja a leendő vásárlókat.
Húsz évvel ezelőtt még csak prototípus formájában létezett a legelső Prius, azóta viszont óriási népszerűségnek örvendenek a japánok hibrid hajtásláncú modelljei, melyeknek szinte nyomába sem ér a konkurencia.
Szerdáig meghosszabbította tiencsini üzemében a munkaszünetet a Toyota a raktárbázison történt robbanások miatt.
A japán márka üzemanyagcellás autója külsejében mindenképpen megosztóra sikeredett. Az elv, ahogyan működik viszont vitathatlanul előremutató.
A japánok alaposan átdolgozták középkategóriás modelljüket: megújult a külseje, az utastere, BMW-eredetű dízelmotorokat kapott, sőt az elődnél alacsonyabb üzemeltetési költség is rákerült az újdonság ígéretlistájára.
A japánok hat darab múltidéző ralis sportkupéval érkeznek a Goodwood-i Sebességfesztiválra, amik egytől-egyig legendás Toyota versenyautók festését viselik.
Nem hozott érdemi változást a Le Mans-i 24 órás csütörtökön este és éjszaka megtartott második és harmadik időmérő edzése a rajtsorrendet illetően. Az első három helyről a Porsche-armada startolhat szombat délután, de az éltrió tagjai közül is csak a 3. helyezett brigád tudott javítani a szerda esti legjobb eredményén.
Lehet, hogy nem a legizgalmasabb kocsikat csinálja a Toyota, de ahogy a világot saját elképzelései szerint terelgeti, az elismerésre méltó. Ilyen például a pár éve indított offenzívája, amellyel az alsó-középkategóriát is megszállja hibridjével. És néha még meggyőzni is hagyja magát az óriás, például mostantól benzies turbómotort is kínál. Kipróbáltuk a frissített Toyota Aurist.
Rekordnyereséget ért el a márciussal zárt 2014/2015-ös pénzügyi évében a Toyota Motor Corporation.
Múlt vasárnap, a Richmond International Raceway-en tartott NASCAR futamon bemutatkozott a 2006-os modellévre szánt Toyota Mirai hidrogénhajtású változata, mégpedig biztonsági autóként.
A Toyota japán autógyár három év után ismét terjeszkedni kezd: Mexikóban és Kínában épít egy-egy új gyárat a vállalathoz közel álló források tájékoztatása szerint. A körülbelül 1,3 milliárd dollár összértékű beruházásokat hivatalosan várhatóan áprilisban jelenti be a Toyota.
Persze, nem kell őket egyáltalán megleckéztetni, csak épp a Toyota előállt egy jópofa ötlettel: időjósoknak adott vászontetős Aygókat, amelyek az előrejelzések alapján nyitották vagy zárták a tetejüket.
A japánok megpróbálják egy alapos ráncfelvarrással meghosszabbítani a középkategóriás modelljük életciklusát.
Míg a Honda a Forma–1 meghódítására tesz kísérletet a McLaren partnereként, addig a megbízhatósági-vb-n (WEC) sikeres programot bonyolító Toyota más területekre kalandozik. A japán gyártó a rali-vb-re (WRC) is visszatér, a különítmény a mai bejelentés szerint 2017-ben csatlakozik a mezőnyhöz.