#Toyota


190 ezer autót hív vissza a Toyota
 

190 ezer autót hív vissza a Toyota

A japán Toyota autógyártó az utasoldali légzsákok problémái miatt visszahív 185 ezer gépkocsit Japánban és 5 ezret Kínában – jelentette be a Toyota csütörtökön. A visszahívás a 2002 szeptembere és 2003 decembere között gyártott Corollákat érinti, valamint az ugyanekkor gyártott Noah, Voxy, Mark II és Will típusú autókat.

MTI MTI



Itt a legmenőbb vízen járó Toyota - fotók
 

Itt a legmenőbb vízen járó Toyota - fotók

Noha a Toyota elsősorban a közúti járműveiről ismert, néhány évtizede már a japán márka vízi járgányokat is készít. A legfrissebbet épp a napokban mutatták be és úgy tűnik, hogy szó ezen a területen sem érheti a ház elejét…

hvg.hu hvg.hu

Odacsap a tájfun a Toyotának
 

Odacsap a tájfun a Toyotának

A Toyota a tervek szerint hétfőn tizenkét gyárában leállítja a termelést Japánban a Fanfon tájfun miatt - közölte az autógyártó vállalat vasárnap.

MTI MTI




Kémfotókon a készülő új Toyota Hilux
 

Kémfotókon a készülő új Toyota Hilux

Megérkeztek az első kémfotók a Toyota Hilux készülő új, kilencedik generációjáról: a japán gyártó nagy népszerűségnek örvendő terepjárót jelenleg Dél-Európában tesztelik, az egyik népszerűautós bloghoz onnan jutottak el az első felvételek.

hvg.hu hvg.hu


BMW-technológiával készül az új Toyota Supra
 

BMW-technológiával készül az új Toyota Supra

Régóta hallani, hogy a Toyota feltámasztja a piacról 2002-ben kivezetett sportkocsiját, a Suprát, s egy brit szaklap immáron azt is biztosan állítja: a járgány hibrid lesz, ráadásul a japán gyártó a BMW technológiáját is felhasználja majd az újdonságban.

hvg.hu hvg.hu


Egy régi-új városi divattörpe – Toyota Aygo-bemutató
 

Egy régi-új városi divattörpe – Toyota Aygo-bemutató

Az ügyeletes marketingrecept úgy szól, hogy a kisautók első számú célközönségét, a fiatal korosztályt – köztük a nőket – nem a többletlóerőkkel, hanem sokkal inkább a dizájnnal és a személyre szabható szerelvényekkel lehet lázba hozni.

hvg.hu hvg.hu


Az Audi maradt a Le Mans-i 24 órás futam királya
 

Az Audi maradt a Le Mans-i 24 órás futam királya

Fordulatokban és drámákban gazdag futam volt a 2014-es Le Mans-i 24 órás viadal, a megbízhatósági autóversenyzés csúcsderbije, ahol sokáig úgy tűnt, hogy a nagy riválisok megdönthetik az Audi egyeduralmát, ez azonban nem sikerült. A győzelmet az utóbbi négy évben harmadszor diadalmaskodó Marcel Fässler, André Lotterer és Benoit Treluyer triója szerezte meg egy másik másik négykarikás egység előtt.

hvg.hu hvg.hu

Jól van a pilóta a Le Mans-i horrorbukás után, egy Toyota az élen
 

Jól van a pilóta a Le Mans-i horrorbukás után, egy Toyota az élen

Loic Duval beszélt az Audi csapatfőnökével, Dr. Wolfgang Ullrich-kal és állapota a csapat tájékoztatása szerint ’kielégítő’ azután, hogy a Le Mans-i 24 órás futam első szabadedzésén hatalmasat bukott az Audi R18 e-tron quattróval. A négykarikások ráadásul lemaradtak az elsőségről az első tréningen.

hvg.hu hvg.hu