Szinte örök élet: 2030-ig gyártásban maradhat a jó öreg Lada Niva
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
A parancsnoki UAZ még a Lada Nivánál is hosszabb életútra tekinthet vissza.
Megkezdődött a benzin- helyett villanymotorral hajtott UAZ-469 forgalmazása.
Következik néhány kép, melyeken a Buhanka újragondolt, mai elvárásoknak jobban megfelelő verziója látható.
A kiváló terepjáróképességű, de teljesen elavult autóban villanymotor váltotta a jó öreg benzines egységet.
Ha a Mercedes közel 4 évtized után cserélte újra a G-osztályt, akkor tulajdonképpen az UAZ sincs túlságosan elkésve.
Hiába a közel 5 évtizedes szovjet technika, az UAZ-ra a jelek szerint továbbra is sikerül vevőket találni.
A több évtizedes múltra visszatekintő szovjet technika a videó alapján a terepjárók Chuck Norrisának tűnhet. Csakúgy, mint a Mercedes G-osztály.
Találtunk egy nemrégiben újonnan vásárolt orosz terepjárót, mely immár közel 5 évtizedes múltra tekint vissza. Nem mellesleg pedig nagyon drága.
Ez az igen limitált darabszámban készült járgány sikerrel kombinálja egymással egy személyautó kényelmét és elegenciáját egy valódi terepjáró extra képességeivel.
Akadnak olyan élethelyzetek, amikor a régi szovjet technika nélkül teljesen megáll az élet. Mutatunk egy ilyet.
Kevesen gondolnánk, hogy a szovjetek hidegháborús fejlesztésű terepjárója még 2018-ban is jelen van az új autók piacán. Például hazánkban is.