Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Következik néhány kép, melyeken a Buhanka újragondolt, mai elvárásoknak jobban megfelelő verziója látható.
A 1941-ben alapított UAZ, vagyis az Uljanovszki Autógyár 1957-ben dobta piacra a 450-es típusjelzésű kisteherautó- és mikrobusz-családot, melynek modernizált változata, a 452-es kivitel 1965-ben látta meg a napvilágot.
A korábban a Magyar Honvédség által is nagy számban használt "Buhanka" mind a mai napig gyártásban van, de a 112 lóerős teljesítményű 2,7 literes 8 szelepes benzinmotorral szerelt típus felett már réges régen eljárt az idő.
Hasonlóképp vélekedik egy orosz designer, Roman Priadko is, aki most néhány látványterv formájában vázolja számunkra, hogy hogyan képzeli el a Buhanka 2021-es kivitelét, vagyis az UAZ-2021-et.
Friss látványtervvel egyébként maga az orosz gyártó is szolgált nemrégiben, íme:
Egy másik orosz tervező pedig az 1971 óta folyamatosan gyártásban lévő parancsnoki UAZ-ból, vagyis az UAZ-469-ből készített 21. századi változatot.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.