Félelmetes közúti romboló a legújabb Rolls-Royce
A Rolls-Royce Cullinan Series II már alaphelyzetben sem éppen szerény kiállású, hát még ebben az új verzióban.
A Rolls-Royce Cullinan Series II már alaphelyzetben sem éppen szerény kiállású, hát még ebben az új verzióban.
A 630 lóerős négyszemélyes luxuslimuzin bőven több, mint 6 méter hosszú, mégis 5,1 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Itt a lehetőség, hogy lecsapjunk egy igen ritka és elképesztően gyors Aston Martin Valkyrie AMR Próra.
Az 1000 lóerőnél erősebb plugin hibrid Lamborghini Revuelto külseje most egy kicsit még vadabb lett.
A kékvérű brit luxusmárka tavaly jelentősen kevesebb autót adott el, mint az előző évben.
Havas körülmények mellett hajtottuk meg a még a 4 tonnás elektromos Hummernél is nehezebb S680 Guardot, az utolsó V12-es Mercedest. Tűz, Csucsu!
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Lamborghini Revueltót esetleg kicsit gyengének találjuk.
A Bentley Continental Flying Star by Touring Superleggera nem túl gyakran jön szembe velünk az utakon.
Az erősen limitált mennyiségben gyártott, vadonatúj állapotú MC12-t az eredeti árának többszöröséért kínálják eladásra.
A világ bármely pontján igazi tekintetmágnes lehet ez a limitált szériás Lamborghini Diablo SE 30.
A 3,5 literes 12 hengeres erőforrás teljesítménye eléri a 750 lóerőt.
Az őszinte benzines hajtásláncú 12 hengeres szupersportkocsiból kevesebb, mint 20 példány készül, és közel félmilliárd forintot kérnek érte.
A sirályszárnyas Nilu27 nem másról szól, mint a színtiszta vezetési élményről.
A Pagani Utopia vadonatúj roadster verziójának különlegessége, hogy egyetlen grammal sem nehezebb a kupé változatnál.
Az aktuális Mercedes-Maybach S-osztálynál jelentősen tágasabb utastérrel kecsegtet ez az alig használt közel 20 éves Maybach limuzin.
Az elmúlt évtizedekben lényegében egyáltalán nem használták ezt az igen ritka hatalmas V12-es motorral szerelt hatalmas luxuslimuzint.
A Pagani Huayra Epitome nyitott kulisszás manuális váltóval társítja a 6 literes biturbó V12-t.
A néhány tucatos mennyiségben gyártandó hátsókerék-hajtású Aston Martin Valiant egyetlen dologra fókuszál: a vezetési élményre.
Az E31-es BMW-be egy az eredetinél néggyel kevesebb hengert felvonultató, de erősebb V8-as erőforrás került.