A Lamborghini kiszerelte a hibrid technikát a legújabb szupersportkocsijából
A Lamborghini Temerario GT3 plugin hibrid technika nélkül támadja le a versenypályákat.
A Lamborghini Temerario GT3 plugin hibrid technika nélkül támadja le a versenypályákat.
Ez az igen ritka olasz sportkocsi egészen a 80-as évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat az egyedi külsejű, első féklámpát is felvonultató Bertone Nuccióra.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan fest majd a Neue Klasse vonalakat felvonultató új BMW X5 M.
Az Aston Martin Vantage S minden korábbinál komolyabb vezetési élménnyel kecsegtet.
A vadonatúj Audi RS6 Avant álcázófóliás prototípusainak már javában zajlik a közúti tesztje.
A Range Rover Sport SV Black sok mindenről szól, csak épp nem a sokszínűségről.
A felfrissített Lamborghini Urus Performante az elődjénél jelentősen nehezebbnek ígérkezik.
Hivatalosan is lehullott a lepel a Ferrari Roma sportkupé utódjáról.
Ezzel a különleges külsejű és belsejű Mercedes G-osztállyal garantáltan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Jó eséllyel ez a világ legszerényebb futásteljesítményű Ferrari F40-ese, ami éppen új gazdára vár.
Érkezőben a McLaren P1 továbbfejlesztett verziója, a P1 Evo.
A duplamotoros elektromos AMG 8 hengeres benzinmotorra emlékeztető hangjai hangszórókból érkeznek.
A Lexus IS 500 Climax Edition egy utolsó szippantás a jóból.
A Chevrolet Corvette ZR1X első kerekeit villanymotor, a hátsókat pedig egy bivalyerős biturbó V8 hajtja.
Elgurultak a Chevrolet gyógyszerei, hamarosan érkezik a Corvette minden korábbinál erősebb abszolút csúcsmodellje.
A plugin hibrid biturbó V8-as hajtású BMW XM gyengébb változata kikopott a kínálatból.
A közel 700 lóerős, hibrid hajtású Porsche 963 RSP-ből ez az egyetlen példány hagyta el a gyártósort.
Bepattantunk egy őszinte biturbó V8 „szívű” Mercedes-AMG GT 63 kormánya mögé és három nap alatt négy országon át igyekeztünk a lehető legtöbb kanyart és kulturális élményt levadászni. Pusztult a benzin, telt az élményzsák és közben nem féltük koptatni a kamera szenzorát.
A 625 lóerős legújabb M-es divatterepjárók igen magas felszereltséggel csábítanak vásárlásra.