Olyan VW Polo jön, ami még a Golfnak is könnyen odapiríthat
Hamarosan érkezhet a Volkswagen konszern népszerű kisautójának alaposan felpaprikázott új változata.
Hamarosan érkezhet a Volkswagen konszern népszerű kisautójának alaposan felpaprikázott új változata.
A Volkswagen már bebizonyította, hogy tud izgalmas formatervet készíteni, és most kiderítettük, hogy képes-e hozni az izgalmas vezetési élményt is. Ebben új kompakt crossovere volt segítségünkre.
Ebből a régi olasz sportkocsiból igen kevés példány készült, és ez a konkrét darab szerencsére patika állapotban ragyog.
Végre itt egy Volkswagen, amely már nemcsak egyszerűen unalmasan jó, hanem végre érzelmeket is fel tud ébreszteni. Megjött a látványos Arteon, biztosan megfordul utána az utca népe.
A német gyártó egyik leginkább karakteres típusa elérkezett életciklusa végéhez: a mediterrán Scirocco szél nem fúj többet Wolfsburgból.
Egyelőre csak egyetlen felvételünk van róla, de már az alapján is ígéretesnek tűnik az újdonság. Viszont van egy nagy probléma is vele.
A Volkswagen népszerű középkategóriás autójának ára nem sokat ingadozott az elmúlt évtizedekben.
Kipróbáltuk, hogy milyen a sok régi- és újgazdag által kedvelt brit márka hamarosan hivatalosan is hazánkba érkező egyik szuperdrága modellje. Az új Bentleyt akár négykeréken gördülő szivarszalonnak is hívhatjuk.
Érkezőben a VW-konszern első olyan autói, melyeket rendkívül egyszerűen lehet majd frissítgetni.
A Volkswagen konszern fiatalosan vagány márkájának húzómodellje teljesen megújult: a 2017-es Ibiza szemrevaló és igen méretes lett, de az extra lóerőket nagyon drágán mérik hozzá.
A brit luxusmárka tervezői bebizonyították, hogy még mindig nem felejtettek el szép autót rajzolni.
A Volkswagen mostanság saját magát meghazudtolóan izgalmas modelleket mutat be. Ilyen volt például az Arteon, most pedig itt a vadonatúj T-Roc.
A Volkswagen konszern cseh márkája hamarosan a low-end szektor felé fog nyitni.
Mutatjuk, hogy jelenleg mely tisztán elektromos meghajtású négykerekűek a legnépszerűbbek az öreg kontinensen.
A cseh autómárka a jelek szerint igen komoly elektromos autó tervekkel rendelkezik.
Ha valaki egy 1000 lóerőnél is erősebb szupersportkocsit vásárol, az jobb ha felkészül az igen komoly szervizköltségekre.
Az értesülések szerint az autógyárak szerették volna egy adalékanyag használatát korlátozni, és lehet, hogy ehhez kaptak valamilyen segítséget a Boschtól.
Úgy tűnik, hogy ennek a Volkswagen egyterűnek a sofőrje nagyon siethetett az úti céljára.
Az autósnak szerencséje volt: a HÉV nem pont akkor jött, amikor a tilos jelzésen áthaladt a kocsijával.
A Volkswagen felvázolta, hogy körülbelül mire számíthatunk a következő generációs elektromos Golf esetében.