Viberes? Kap két új funkciót
A Viber szuperapp felhasználói mostantól könnyebben megtalálhatják a helyi vállalkozásokat, szolgáltatásokat, és közvetlenül is kapcsolatba léphetnek velük az alkalmazásban.
A Viber szuperapp felhasználói mostantól könnyebben megtalálhatják a helyi vállalkozásokat, szolgáltatásokat, és közvetlenül is kapcsolatba léphetnek velük az alkalmazásban.
Új üzenetküldési lehetőségek jelennek meg a Viber alkalmazásban. A felhasználók a márkákkal való kommunikáció során találkozhatnak a Carousel és a List néven bemutatott új interaktív megoldással.
A magyar viberesek mostantól regisztrálhatnak a Viber Dating társkeresőre. Az új funkció az üzenetküldésről ismert szuperalkalmazáson belül teszi lehetővé az ismerkedést.
„Szuperappá szeretnénk válni, azt akarjuk, hogy a szolgáltatások, információk és üzleti megoldások együttes kínálatát nyújtva egyfajta csomóponttá váljunk felhasználóink számára” – mondta a HVG-nek Atanas Raykov. A Rakuten Viber globális marketingért felelős alelnöke az üzenetküldő platform magyarországi terveiről is beszélt, és azt is elmondta, hogyan védekeznek a kibertámadások ellen.
A Vibert korábban már kétszer megbüntették, most már blokkolják.
A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a felhasználók hitelesítése, a csalások csökkentése érdekében.
A hatékonyabb és megbízhatóbb kommunikációt elősegítő funkciókkal erősít Magyarországon a Viber. A szolgáltatás egy egyszerű üzenetküldőből szépen lassan szuperalkalmazássá válik.
Fizetőssé válik a Viber – de csak annak, aki akarja. A magyar felhasználóknál ezekben a napokban sorra teszik elérhetővé a Viber Plust, a prémium csomagot, ami havonta egy ezresért nyom nélküli üzenettörlést, láthatatlan módot és több hasonlóan hasznos funkciót kínál.
Az üzenetküldőnek nem volt meg magyar nyelven a szolgáltatás ingyenességére és biztonságosságára vonatkozó, valamint az adatkezeléssel összefüggő tájékoztatás. Majd most. Jön a magyar nyelvű chatbot is.
A Viber új hívóazonosító funkciója egyrészt megvéd a kéretlen reklámhívásoktól, másrészt segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra.
A mesterséges intelligenciát széles körben ismertté tévő OpenAI technológiáját beépítik a Viberbe. Az üzenetküldő képes röviden összefoglalni hosszabb beszélgetések tartalmát. Az új funkció gyors megoldást kínál a végeláthatatlan olvasatlan üzenetek lényegének gyors áttekintésére.
Csoportos fizetési lehetőséget vezet be mobiltárcás fizetési megoldásához a Viber. Az üzenetküldőben már egymillióan használják aktívan a Viber Payments szolgáltatást.
Sokan nem is tudják, milyen sok helyet foglalhat el telefonjukon a Viber – minél tovább használják, annál többet. A problémát az alkalmazás fejlesztői is észlelték. A Viber új funkciójával könnyen szabadíthatják tárhelyüket a felhasználók, mégpedig a lehető legjobb módon, ahogy nem sok üzenetküldőben lehet: beszélgetésenként megválogatva, hogy melyik tartalmait akarják megőrizni a készüléken.
A felhasználók és a nekik szimpatikus márkák közötti kommunikáció új lehetőségei nyíltak meg a Viberen. Az új funkciókat annak jegyében vezeti be cég, hogy üzenetküldőből igazi szuperalkalmazást akar csinálni.
A Rakuten közzétette, hogyan használják a magyar emberek és márkák a Viber üzenetküldőt. Az alkalmazást a hazai okostelefonosok több mint kétharmada használja.
Számítógépre a Microsoft Store-ból, mobilra pedig a Samsung Galaxy Store-ból is letölthetővé vált a Viber üzenetküldő. Az alkalmazás az utóbbi időkben több hasznos funkcióval is bővült.
A Viber bemutatta az app felfedező felületét: a legújabb funkció segítségével a felhasználók az alkalmazáson belül is elérhetik kedvenc tartalmaikat.
A Viber bevezeti a kétlépcsős ellenőrzést. Az extra biztonsági lépés lehetővé teszi az üzenetküldő felhasználói számára, hogy PIN-kód és e-mail segítségével hitelesítsék fiókjukat.
A Viber eltűnő üzenet funkciójával minden felhasználó maga választhatja ki, hogy – 10 másodperctől akár egy napig – mikor tűnjön el üzenete. Újdonság, hogy már a csoportos csevegésekben is. Az is hasznos változás, hogy az app új verziója már nagyon megnehezíti azok dolgát, akik mégis megörökítenék maguknak az eltűnő üzenetet.
A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, de a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. A 2020 második felében készült felmérések szerint, melyek eredményeit most publikálták, nem feltétlenül telefonál kevesebbet mobilról az, aki online indít hívást.