Szuperfunkciókat jelentett be a magyaroknak a Viber
A hatékonyabb és megbízhatóbb kommunikációt elősegítő funkciókkal erősít Magyarországon a Viber. A szolgáltatás egy egyszerű üzenetküldőből szépen lassan szuperalkalmazássá válik.
HVG
A Viber mögött álló Rakuten budapesti sajtóeseményén kiderült, egy év alatt a Viber hirdetések átlagos havi megjelenései 15 százalékkal emelkedtek, ahogy a márkák növelik láthatóságukat és új felhasználókat vonzanak. A személyes kommunikáció kiépítésére használt üzleti üzenetek száma 19 százalékkal nőtt. Ezeken belül a promóciós értesítések, például a különleges ajánlatok 27 százalékkal nőttek, az értékesítés támogatásra használt társalgási üzenetek száma pedig 88 százalékkal emelkedett. A tranzakciós üzenetek, így többek közt a rendelés visszaigazolására vonatkozó, illetve egyéb fontos információk, például a számlaegyenlegek 47 százalékkal nőttek, ami a márkák iránti megnövekedett bizalmat tükrözi.
Fizetőssé válik a Viber – de csak annak, aki akarja. A magyar felhasználóknál ezekben a napokban sorra teszik elérhetővé a Viber Plust, a prémium csomagot, ami havonta egy ezresért nyom nélküli üzenettörlést, láthatatlan módot és több hasonlóan hasznos funkciót kínál.
Ilyen környezetbe érkezik meg most a frissítés, melynek újdonságai között szerepel az egyszerűbb konverziókat biztosító click-to-message megoldás, és a márkázott Viber Gems, azaz a felhasználói csevegésekben szereplő kulcsszavakra válaszul megjelenő animációk, amelyeket a magyarországi vállalkozások mostantól különleges alkalmakra márkázhatnak.
A vállalatok ügyfélszolgálatait is fel lehet majd hívni Viberen belül
A szolgáltató elindította az ügyfelekkel való személyes kommunikációra szolgáló Secure Rich Business Messaging megoldásokat is, amelyekről ígérik: magas szintű biztonságot nyújtanak a felhasználók és a tranzakciók ellenőrzéséhez.
Emellett a Viber mostantól Magyarországon is kínál üzleti hívásokat, amelyek egy „alkalmazáson belüli üzleti call centerként” szolgálnak, így azt az ügyfelek bárhonnan, ingyenesen elérhetik. Ezt a funkciót azért fejlesztették, hogy kiszolgálja a fogyasztók 91 százalékát, akik előnyben részesítik azokat a márkákat, amelyek lehetőséget biztosítanak a közvetlen hívásra vagy üzenetküldésre.
Az újdonságokat bejelentő eseményen elhangzott, a Viber a márka és a felhasználók közötti kommunikáció során titkosítást alkalmaz. Az alkalmazás végponttól végpontig tartó titkosítást kínál az alapvető privát és csoportos csevegésekhez, valamint a privát hívásokhoz is. A privát üzeneteket soha nem tárolják a Viber szerverein, a kapcsolatok pedig biztonságosak és kizárólag HTTPS-alapúak. Ezek a magas biztonsági előírások egyedülálló lehetőséget nyújtnak a magyar felhasználóknak és a márkáknak, hogy biztonságos térben kommunikáljanak egymással.
Az új funkciók a Rakuten Viber magyarországi szuperalkalmazás-stratégiájának részét képezik. Hogy mit jelent a szuperapp kifejezés, arról korábbi cikkünkben részletesen olvashat.
Hosszú évek óta trend, hogy az okostelefonok egyre több mindenre képesek annak köszönhetően, hogy egyre többféle alkalmazás telepíthető rájuk. Az új idők már arról szólnak, hogy a rengeteg szolgáltatás eléréséhez elég legyen egyetlen appot megnyitni.
353-ról 529-re nőtt a gyermekotthonokban, nevelőintézetekben regisztrált bűncselekmények száma tavaly az előző évhez képest – derült ki a HVG által kikért adatokból.