Ha bosszantják a reklámok a YouTube-on, van egy rossz hírünk: még idegesítőbbek lesznek
Újfajta reklámelhelyezési gyakorlat jön a YouTube-ra, a létező legbosszantóbb pillanatban fogják félbeszakítani a tartalmat.
Újfajta reklámelhelyezési gyakorlat jön a YouTube-ra, a létező legbosszantóbb pillanatban fogják félbeszakítani a tartalmat.
Úgy tűnik, hallgat a felhasználók panaszaira a YouTube, és egy újonnan bevezetett reklámfelület esetében már olyan gyakorlatot alkalmaz, ami kevésbé zavarhatja a nézőket az élő közvetítések alatt.
A videó részeivé válhatnak a YouTube-reklámok a jövőben, így a blokkolók nem tudják majd megkülönböztetni, mi a tartalom, és mi a hirdetés. Az újítást már tesztelik.
Van reklámblokkoló? Akkor nincs videó. Akár ezt is kommunikálhatja passzív-agresszív módon a YouTube, amikor újfent azonnal a videó végére ugrik minden indításnál.
Még nincs minden teletömve hirdetésekkel. A YouTube-nál sikeresnek ítélték a videók megállításakor megjelenő reklámok tesztjét a Google-nél, így hamarosan újabb helyen jelenhetnek meg a hirdetések a YouTube-on.
A mobilos reklámblokkolókra is lecsap a YouTube, több problémába is ütközhetnek ezentúl azok, akik így kerülnék meg a platformon futó reklámokat.
Ezúttal nem egy szándékos lépés, hanem két, több mint százmillió felhasználóval rendelkező reklámblokkoló bővítmény frissítése miatt volt probléma a platform működésével.
Újabb intézkedést próbálgat a YouTube azzal a céllal, hogy rávegye a felhasználókat a reklámblokkolók kikapcsolására, vagy a reklámmentes prémium csomagra történő előfizetésre – és ez most igencsak bosszantó.
Különös hiba ütötte fel a fejét egyes felhasználóknál: a YouTube csak több másodperces várakozást követően tölt be. Van, aki egy olyan sort is talált a platform kódjában, ami szándékosan lassíthatja a betöltést – a YouTube szerint azonban csak a reklámblokkolók ronthatják az élményt.
A megszokottnál jóval többen távolítják el teljesen számítógépeikről a hirdetések blokkolására szolgáló programokat, miután a YouTube aktívan elkezdte tiltani használatukat.
Rövidesen már minden felhasználónál megjelenhet a YouTube egyik újítása, melynek bizonyára senki sem fog örülni: reklámblokkoló használatával nem fognak elindulni a videók.
A hosszabb videókat hamarosan ritkábban szakítják félbe hirdetésekkel a YouTube-on, ugyanakkor ezek a hirdetési blokkok hosszabbak lesznek.
Két új hirdetéstípust vezet be a YouTube, még a videók szüneteltetésekor is hirdetésekkel találkozhatunk majd.
Már teszteli a YouTube az új, reklámblokkoló-blokkoló funkcióját, ami meggátolná egy videó lejátszását mindaddig, amíg a felhasználó nem kapcsolja ki a hirdetéseket tiltó programot. A YouTube-nak ugyanis csak a reklámokból van pénze.
Egyre több hirdető pártol el a YouTube-tól, miután a videómegosztón új módszert alkalmazva zaklatják a fiatal feltöltőket pedofilok. A Nestlé, a Disney és a Fortnite fejlesztője is felfüggeszti reklámjait.
A BBC egy újabb nyomozása tárta fel, hogy sokkal több olyan videó volt megtalálható a YouTube-on, amelyekben arra biztatták a diákokat, hogy írassák meg mással az esszéjüket. A Facebook is tele volt velük.
Rengeteg olyan videó van fent a YouTube-on, amely iskolai csalásra buzdította a diákokat. A BBC alapos kutatómunkával sok száz olyat is talált, amelyben a beadandó dolgozatokat pénzért leszállító szolgáltatást reklámoznak. Nagy felháborodást keltett, hogy a YouTube letörölte ezeket a videókat.
A YouTube szeretné kiszűrni azokat a csatornákat, amelyek nem minőségi tartalmat gyártanak a platformra, így két komoly kritériumnak is meg kell felelnie a jövőben annak, aki pénzt akar keresni a videóival.
A YouTube-sztárok csak a videózásból meg tudnak élni, a legjobbak nem is akármilyen összegeket tesznek zsebre. Na de hogy csinálják? Erre adott választ egy népszerű vlogger.
Új reklámtípussal kísérletezik a YouTube a nagyképernyős megjelenítőkön. A Mastheadnek nevezett hirdetés a – hirdetők számára – prémium kategóriába tartozik, ezért a mérete sem szokványos.