Petíció indult a Lada európai kivonulása ellen
Sokan a jelek szerint nem szeretnék elfogadni a tényt, hogy mifelénk már nem lehet új Ladákat kapni.
Sokan a jelek szerint nem szeretnék elfogadni a tényt, hogy mifelénk már nem lehet új Ladákat kapni.
Mostantól nincsenek új autók a márka magyar honlapján.
Első blikkre sokan ezerötösnek vagy ezethatosnak nézik ezt a régi Ladát, pedig nem ilyen motor van benne.
A két autó keltezése között közel 40 év telt el, de az alapvonások nagyon hasonlóak.
Ebben a régi ezerötös Ladában a megszokott három helyett csak két pedál található.
150 éve ezen a napon született Lenin, és 50 éve ennek alkalmából debütált az első Lada.
Az elmúlt évtizedekben évente átlagosan kevesebb, mint 600 kilométert tettek meg az orosz technikával.
Az éppen új gazdára váró 1200s igen megkímélt állapotú, valódi négykerekű időgép.
A 33 éves autót eddig alig használták, végig garázsban tárolták, esőt sosem látott.
A több mint négy évtizedes szovjet autó csillog-villog a napsütésben, és nagyon kevés kilométer van benne.
A több száz autót felvonultató ingyenes rendezvényen szocialista és nyugati autószépségekből sem volt hiány.
Idén közel nyolcvan autót teszteltünk itthon, vagy próbáltunk ki nemzetközi rendezvényeken. Ebből a népes felhozatalból válogattuk most ki a legemlékezetesebbeket.
Két nagyon hasonló autót eresztettünk egymásnak, hiszen mindkét delikvens zéró károsanyag-kibocsátású és hangtalanul falja a kilométereket. Az aprócska különbséget úgy hívják: négy évtized.
A jó öreg 2107-essel eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert tettek meg. Alaposan meg is kérik az árát.
A Tesla tulaja, azért sokszor elég jó fej.
A hivatalos forgalmazó által meghirdetett versenyre régi és új Ladákkal is lehet nevezni.
Maga az alapötlet is igen abszurd, arról nem is beszélve, hogy a sofőr semmilyen védőfelszerelést sem viselt.
Ezzel a régi kereklámpás Zsigával már-már hihetetlenül kevés kilométert tettek meg az elmúlt évtizedekben. Alaposan meg is kérik az árát.
A szovjet autóipar eme remekének három tengelye volt.