A Lada országában szinte senkinek sem kellenek a villanyautók
Oroszország nem az a hely, ahol jelenleg tömeges mennyiségben lehet árusítani elektromos járműveket.
Oroszország nem az a hely, ahol jelenleg tömeges mennyiségben lehet árusítani elektromos járműveket.
Az áramvonalas jármű működésében többek közt a villámgyors 5G mobilhálózat is komoly szerepet játszik.
Az oroszok első embere szerint a villanyautók nem igazán tekinthetők környezetbarát járműveknek.
Az amerikai gyártó azokra is gondol, akiknek még a Model 3 is túl nagy és drága.
Ezzel a crossoverrel lokálisan zéró károsanyag-kibocsátással és a legnagyobb csendben suhanhatunk.
Elon Muskék tisztán elektromos hajtásláncú crossoveréről most egy újabb kép érkezett.
A hazánkban zöld rendszámmal jutalmazott Leaf a jelek szerint igen népszerű az öreg kontinensen.
Amerikában egyre nagyobb problémát jelent, hogy a mobiltelefon-tulajdonosok a személtbe hajítják a készüléküket. Mindez nálunk is komoly veszélyt jelenthet.
A lokálisan zéró, vagy legalábbis alacsony károsanyag-kibocsátású járművek egyre nagyobb lendülettel támadnak.
Ha valami olyan keresett hiánycikk, mint egy erős Tesla villanyautó, akkor annak alaposan meg lehet kérni az árát.
A négykarikás márka minden trükköt bevet annak érdekében, hogy csökkentse új modellje légellenállását.
Az amerikai gyártó az európai vásárlókról sem feledkezik meg, de a Model 3 csak késve érkezik az öreg kontinensre.
Hanghatás szinte semmi, az autók lomhák, de végre van test-test elleni küzdelem és amúgy remek családi program egy Formula E rendezvény. Berlinben ismerkedtünk meg közelebbről az elektromos Forma 1-gyel.
A hangtalan és környezetkímélő kabriózást lehet sokan kedvelnék, de egyelőre ez az autó csak egy bemutatópéldány.
Káva nélküli, szinte csak képernyőből álló telefont készül bemutatni a Lenovo, mely készenléti idő tekintetében is figyelemre méltó darabnak ígérkezik.
A legnagyobb teljesítményű e-autó-töltőkkel elsősorban autópályák mentén és nagyforgalmú helyszíneken találkozhatunk majd.
A tuningolt I-Pace a berlini ABB Formula E bajnokság keretein belül mutatkozott be. Mi is ott voltunk.
Ebbe az elképesztően erős elektromos autóba már sofőr sem kell ahhoz, hogy villámgyorsan körbeszáguldjon a pályán. A mesterséges intelligencia hamarosan átveheti a pilóták helyét.
A Tesla azokra is gondol, akik a lehető legolcsóbban szeretnének maguknak Model 3-at vásárolni.
Megfelelő útvonalválasztással és óvatos pedálkezeléssel sikerült elérni ezt az igen komoly hatótávolságot.