Itt az új hibrid Citroën, amivel 50 kilométert mehetünk elektromosan
Semmi akadálya, hogy a francia gyártó új modellje hazánkban megkapja majd a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.
Semmi akadálya, hogy a francia gyártó új modellje hazánkban megkapja majd a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.
Egy az 50-es évekből származó és egy 2019-ben bemutatkozó német sportkocsi a főszereplője ennek a remek felvételnek.
A svéd fővárosban járva a szupertrendi Mercedes EQC-t és a régivágású Mercedes-AMG G63-at is meglestük.
Az elektromos autók legfontosabb egységének innovációján most nem lehet spórolni.
A bajor márka most debütált divatterepjárója akár 140-nel is képes robogni tisztán elektromosan, és elődjénél jelentősen nagyobb e-hatótávval büszkélkedhet.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos technológiával minimálisra lesz csökkenthető a villanyautók töltési ideje.
A Mercedes kedd este leleplezte első olyan modelljét, melyet a kezdetektől fogva elektromos autónak terveztek. Két motor, egy nagykapacitású akkumulátorcsomag és 400+ lóerő a hangtalan EQC-ben.
Jelentős fejlesztési forrásokat különít el az Apple, hogy az OLED kijelzőn történő változtatással érjen el hosszabb akkumulátoros üzemidőt.
Olyan alkalmazást készítettek a Waterloo-i Egyetem kutatói, amelyet az androidos telefonokra telepítve energiaspórolás érhető el, így érezhetően hosszabb lesz a készülék üzemideje.
A Model 3 továbbra sem kapható fapados változatban, melyre néhány hónapot még mindig várnunk kell.
Ez a jövőbe mutató formatervet kapott új villanyautó szó szerint a vezetőt helyezi a középpontba.
Az egyiknek hangtalan a motorja, a másiknak pedig elképesztő a hangszigetelése, de vajon melyik halkabb a gyakorlatban?
A tulajdonosváltást követően az új identitátását kereső német márka valahogy így képzeli el a jövőjét.
A szomszédban gyártott elektromos hiperautónak most elkészült egy limitált szériás új kiadása.
A német gyártó első teljesen hangtalan modelljét a jelek szerint már javában versenypályán nyúzzák.
Ezzel a négy keréken guruló luxusotthonnal akár úttalan utakon is bátran közlekedhetünk, de sajnos alaposan megkérik az árát.
Tisztán elektromos változat továbbra sem érkezik a szuperautóból, melynek következő generációja komoly erősítőkúrán esik át.
Az amerikai gyártó első villanymotoros szedánjának mára kicsit megfáradt a külcsínje, amit egy designer most alaposan felfrissített.
Erőből nem szenved hiányt a négykarikás gyártó lokálisan zéró károsanyagkibocsátású SUV-ja, de a legnagyobb teljesítményét csak korlátozott ideig lehet lehívni.
Ahogy az várható volt, a német prémiumgyártó első elektromos autója egyáltalán nem lassú, és a töltési sebességével sem lesznek gondok.