A Samsung idei legnagyobb durranásai: új telefonok és órák is jöttek, figyelemreméltóan vékony lett a Fold7
Három új telefonnal és három új okosórával állt elő idén nyári Samsung Unpacked eseményén a legnagyobb androidos gyártó.
Oroszország nem az a hely, ahol jelenleg tömeges mennyiségben lehet árusítani elektromos járműveket.
A legfrissebb híradások arról szólnak, hogy Oroszországban az idei esztendő első négy hónapjában a tavalyi év hasonló időszakához képest igen dinamikusan, mintegy 65 százalékkal növekedtek az új elektromos autó eladások. Ez alapján tehát mondhatni rózsásan alakul az e-autók orosz piaca.
Azonban gyorsan hozzá kell tennünk, hogy 2018 első négy hónapjában mindössze 28, vagyis huszonnyolc villanyautót adtak el az oroszoknál, vagyis a tavalyi 17 darabos mennyiséghez képest sikerült csak jelentőset nőnie a piacnak.
Az orosz piacvezető elektromos autó jelenleg a Nissan Leaf, melyből az idei év jelzett időszakában 15-öt adtak el, majd pedig a Tesla Model X (9 darab), illetve a Tesla Model S (4 darab) következik a sorban. A legnagyobb felvevő piac Moszkva és környéke, ahol a 28 darabból 10-et értékesítettek.
Oroszországban – ahol mostanság havonta több mint 3 000 darab Lada 4x4 talál gazdára – 2016-ban 74, 2017-ben pedig 95 tisztán elektromos autót adtak el. Összehasonlításképp, hazánkban ezen esztendőkben 172, illetve 749 darab ilyen személyautó talált gazdára.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Három új telefonnal és három új okosórával állt elő idén nyári Samsung Unpacked eseményén a legnagyobb androidos gyártó.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Kvízjátékunk egyszerű: a négy megadott névből három a képzelet szüleménye, egy pedig valóban létezik. De vajon melyik?
Ez az első alkalom, hogy egy nemzetközi törvényszék kimondta, hogy Moszkva megsértette a nemzetközi jogszabályokat Ukrajnában.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Nemcsak kegyeleti célból, hanem a kíváncsiskodók miatti torlódások megelőzésére is.