#aluljáró







Gödör és vödör: Ázik a 4-es metró a Baross téren
 

Gödör és vödör: Ázik a 4-es metró a Baross téren

Vízzel teli gödör tátong a pár hónapja átadott 4-es metró felett a Baross téren. Körülötte felszedték a kőburkolatot, a területet pedig kordonnal kerítették el – írja a Blikk. Munkást nem láttak itt, a víz viszont szivárog lefelé, és áztatja a Rottenbiller utcai aluljárót. Lent műanyag vödörbe csepeg a víz. A BKK-tól azt közölték, hogy keresik a szivárgás okát.

hvg.hu hvg.hu


Választás 2014: Budapesten szinte alig lesz plakát
 

Választás 2014: Budapesten szinte alig lesz plakát

A Fővárosi Közgyűlés szerdán dönthet arról az előterjesztésről, amely környezetvédelmi szempontokra hivatkozva a budapesti Duna-hidakra, aluljárókra, valamint szobrokra, emlékművekre és fákra is kiterjesztené a választási plakátelhelyezési tilalmat a februárban kezdődő kampányban.

MTI MTI




Pezsgőbárt álmodnak a 4-es metróba a döntéshozók
 

Pezsgőbárt álmodnak a 4-es metróba a döntéshozók

Jelentősen lejjebb vinnék a díjakat, hogy végre sikerüljön bérlőket találni a 4-es metró aluljáróiban található, üresen tátongó üzleteknek. Nemcsak a gyatra forgalom, az üzletek kialakítása és a sajátosan korlátozott tevékenységi körök sem segítik az új bérlők kirajzását.

hvg.hu hvg.hu

Igazi móka várta az utasokat ma reggel az Örsön – fotók
 

Igazi móka várta az utasokat ma reggel az Örsön – fotók

Tömeg, szürkeség és kényelmetlen lépcsőzés helyett csütörtök reggel kivételesen nevetve és csúszva tehették meg útjuk egy részét azok, akik így döntöttek a 2-es metró Örs vezér téri végállomásán. A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. a strandolást népszerűsítő csúszdát állította fel az aluljárónál. Aki akarta, csúszva mehetett lefelé. Fotók.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu

Ezt lehet tudni eddig az újpalotai villamosról
 

Ezt lehet tudni eddig az újpalotai villamosról

Várhatóan 2020-tól lehetne utazni az újpalotai villamossal, amelyet 26 milliárd forintból építenének meg a Szilas park és az Astoria között. 2-3 percenként követnék egymást a járművek, és nagyjából 25 perc alatt érnének a belvárosba – írja az Index. A keret 8-10 százaléka arra menne el, hogy aluljárót építenének a villamosnak a körvasút alatt, az ottani felüljárón nem használhatná ugyanis. Ugyanitt az Origo szerint a MÁV-Start megálló építését tervezi, mert be akarják indítani a városon belüli közlekedést a körvasúton.

hvg.hu hvg.hu

Elárasztották, betemették, végül mégis aluljáró lett belőle
 

Elárasztották, betemették, végül mégis aluljáró lett belőle

Már használhatják az autósok a pilisvörösvári közúti aluljárót, amelyről sokan azt hitték a rengeteg csúszás miatt, hogy sosem fejezik be. Az Index cikkében elátkozottnak nevezik az építményt, mert korábban víz árasztotta el, majd teljesen betemették, és már arról pletykáltak, hogy inkább felüljárót építenének helyette. Az aluljáró felett az esztergomi vasútvonal fut, amelynek felújítása szintén régóta húzódik, és annak a története is megér egy misét.

hvg.hu hvg.hu


Emeletes aluljárókkal tüntetnék el a budapesti dugókat
 

Emeletes aluljárókkal tüntetnék el a budapesti dugókat

Többszintes aluljárók építése kínálhat megoldást Budapesten a fővárosi dugók ritkítására – írta tanulmányában egy mérnökiroda a Napi Gazdaság szerint. Az emeletes aluljárók akár a dugódíj bevezetése miatt is szerepet kaphatnának, az iroda szerint ráadásul egy-egy ilyen csomópont 1,4 milliárd körüli összegből kihozható lenne, ami relatíve alacsony költségnek számít.

hvg.hu hvg.hu