szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Ford egy a korábbiaknál 500 köbcentiméterrel kisebb turbómotorral is kínálja a sportos crossovert.

A Ford három évvel ezelőtt dobta piacra kompakt szabadidő-autója, a Puma legsportosabb ST verzióját, melyben egy 1,5 literes 3 hengeres turbós benzinmotor teljesít szolgálatot.

A 200 lóerős teljesítményű és 320 Nm nyomatékú Puma ST-ről részletes tesztben számoltunk be.

László Ferenc

Most pedig feltűnt a színen a Puma ST új verziója, melynek változatlanul 3 hengeres turbós benzinmotorja immár csak 1 literes lökettérfogattal bír.

A 48 V-os lágyhibrid egység 170 lóerős teljesítménye és 248 Nm nyomatéka egy hétfokozatú duplakuplungos automata váltón keresztül érkezik meg az első kerekekre.

Az elsőként a görög piacon felbukkant, ott átszámítva mintegy 0,5 millió forinttal olcsóbb kisebb motoros Puma ST 7,4 másodperc altt ugrik fel 0-ról 100 km/h-ra.. Viszonyításképp, a 155 lóerős 1 literes ST-Line 9 másodperc, a 200 lovas 1,5 literes ST pedig 6,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.

László Ferenc

A hatfokozatú kéziváltós 1,5 literes motorú Ford Puma ST magyarországi alapára 14 millió forint.

A Puma 2024-ben kapja meg az első komolyabb ráncfelvarrását, és ezzel egy időben érkezik a típus tisztán elektromos verziója.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!