900 lóerő és 6 kerék, itt a legújabb méregdrága Brabus
A Mercedes G-osztályra épülő pickup csúcsnyomatéka bőven több, mint 1000 Nm.
A Mercedes G-osztályra épülő pickup csúcsnyomatéka bőven több, mint 1000 Nm.
Megérkezett a bajor gyártó legkisebb divatterepjárójának legsportosabb verziója.
A 40d azoknak készült, akik esetleg keveslik a 30d 298 lóerős teljesítményét.
Látványos formatervvel, prémium minőséggel és luxus szolgáltatásokkal támad a Hyundai génekkel rendelkező Genesis G80 szedán, de vajon mire elegendő mindez a hosszú múltra visszatekintő német riválisok ellenében?
Aki ilyen BMW-t keres, már most sem válogathat nagyon.
A V8-as szívó benzinmotor immár a múltté, cserébe a kisebb új turbómotor erősebb és bőven nyomatékosabb nála.
A közel 3 évtizedes sportszedán árából bőven kijön egy vadonatúj 612 lóerős AMG E63 S.
A plugin hibrid hajtásláncú hatalmas bajor SUV bőven kevesebb mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A négykarikás SUV alig több, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
A jókora kompresszor jelentősen megnöveli az 5 literes V8-as benzinmotor teljesítményét.
A szedán és kombi változatban egyaránt készülő, rekorderős 4 hengeres motorral szerelt sportos csúcsmodell indulóára 45 millió forint felett alakul.
A sportkombival adott esetben akár bőven 300 km/h feletti tempót is el lehet érni.
A Toyota prémiummárkájának újdonsága 30 centiméterrel rövidebb az eddigi legkisebb Lexus divatterepjárónál, az UX-nél. Íme a hibrid LBX, amely most először kifejezetten az európai piac igényeinek megfelelően lett kialakítva.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel, cserébe viszont turbóval és nagyobb teljesítménnyel szolgáló RX 500h, mely igazi tekintetmágnes rozébarna fényezéssel érkezett meg hozzánk.
Íme a megoldás azok számára, akik egy kicsit menőbb külsővel és jobb vezethetőséggel vérteznék fel a legkisebb GTI-t.
A modernizált Yaris immár 130 lóerős hibrid hajtáslánccal is elérhető.
Az új CT6 4,4 centiméterrel hosszabb az aktuális Mercedes S-osztály alapmodelljénél.
A bajor gyártó a korábbiaknál erősebb és nyomatékosabb formában kínálja 3 literes dízelmotorját.
500 köbcentiméterrel és 30 lóerővel kevesebbet ad változatlan összegért cserébe az automata váltós új Puma ST.
Izgalmas külső, high-tech belső, akár hangtalan suhanásra is képes modern hajtáslánc. Megérkezett a vadonatúj 408-as Peugeot, ami pont akkora, mint egy Skoda Octavia, csak éppen sokkal izgalmasabb.