100-ból 11 új autó már teljesen elektromos Európában
Miközben a piac egésze zsugorodik, egyre több konnektoros autót adnak el az öreg kontinensen.
Miközben a piac egésze zsugorodik, egyre több konnektoros autót adnak el az öreg kontinensen.
Egyébként is csak négy készült a nyitott tetős kocsiból.
A bőven 700 lóerő feletti újdonságból alig több mint ötven darabot fognak gyártani.
Megkezdődött a Stelvio kistestvérének hazai forgalmazása.
Egy nagyon sejtelmes fotón meg is mutatták, mire lehet számítani.
Az első autókat az ígéretek szerint idén ősszel vehetik át a megrendelők.
Hat és fél millió forintos felárért díszes jelvényt és átalakított belső teret kap, aki ünnepi darabot rendel.
A fémről vászontetőre váltott roadster közel 600 lóerős csúcsváltozatának alaposan megkérik az árát.
Ez e-mobilitás dinamikus terjedését a világot sújtó üzemanyagárak, az autógyártók dízelbotrányai mellett a környezettudatosság is nagy mértékben fűti. Miközben egyre hosszabb távokat teszünk meg egyre gyorsabban a Föld körül, az is egyre fontosabbá vált, hogy közlekedésünket fenntarthatóvá tegyük. Az azonban kérdés, hogy felkészültünk-e a változásra? Hiszen a fejlődést nemcsak átélni, tanulni is kell.
Az első hivatalos kedvcsináló fotón az újdonság frontrésze vehető szemügyre.
A Porsche Taycan esetében télen akár 20 százalékkal is rövidebb lehet a hatótáv, mint nyáron.
Újraindítják a megszüntetett Aventador gyártósorát.
A francia tervezők nemes egyszerűséggel bedobáltak néhány, egymástól merőben eltérő dizájntervet a turmixgépbe, és a végeredményül kapott különcködő modell alá olyan futóművet pakoltak, amit szinte csak a varázsszőnyegekkel lehet egy napon említeni.
Innen kerül majd ki a Cupra márka egyik szabadidő-autója is.
Betartotta ígéretét, hogy táncolni fog, ha elindul az üzem.
Az új sportverzió nagyobb teljesítményűnek ígérkezik, mint a jelenlegi M50i.
A Suzuki és a repülőautós startup, a SkyDrive megállapodást írt alá függőleges fel- és leszálló elektromos repülőgépek fejlesztéséről és értékesítéséről.
Egy friss felmérés szerint önvezetés fronton az Apple-ben jobban bíznak az autósok, mint a Hondában vagy az Audiban.
Vázoljuk, hogy hogyan festene a japán gyártó izgalmas újdonságának sportos hangulatú változata.