Villámgyorsan elkapkodták a Citroën cuki apró villanyautójának összes példányát
Volt olyan My Ami Buggy vevő, aki alig több mint egy perc alatt nyélbe ütötte a vásárlást.
Volt olyan My Ami Buggy vevő, aki alig több mint egy perc alatt nyélbe ütötte a vásárlást.
Ez a gyakorlatilag szalonállapotú Trabi egyenesen a 90-es évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Ősrégi, lánctalpas, hippi, szuperhosszú, szirénás, elektromos és limitált Star Wars szériás járgányok is akadnak a világ legnagyobb VW buszfesztiválján - Hannoverben jártunk, ahol Transporterek, Multivanek és ID. Buzzok adtak randevút egymásnak.
Mutatjuk, hogy mekkora kívül-belül a Volkswagen legújabb elektromos modellje, a hosszabb tengelytávú ID. Buzz.
A limitált szériás sportos apróság többe került, mint a jelentősen potensebb Volkswagen Golf R.
A hátsókerék-hajtású roadster csúcsmodellje bőven több mint 500 lóerős produkciót ad elő.
A dízel plugin hibrid hajtásláncú, rendkívül alacsony fogyasztású Volkswagen XL1 új színt visz a szürke utcaképbe.
Új, nagy teljesítményű elektromosautó-töltőket építenek ki az egész országban. Az elsőt napokon belül átadják.
Felfrissített designnal és modernizált technikával debütált a felfrissített brit SUV.
A Ford Supervan 4.2 ugyan gyengébb az elődjénél, cserébe viszont könnyebb és nagyobb a leszorítóereje.
A kéziváltós hot hatch külsejét és utasterét is a kék szín dominálja.
Egy érdekes, ám kissé homályos szabadalom mentén újítaná meg az évtizedek óta változatlan biztonsági övet az Apple.
1000 lóerővel, 1000 kilogrammal és egy méretes ventilátorral debütált az őrült tempóra képes McMurtry Spéirling Pure.
Az első puttonyos M3 3 literes 6 hengeres biturbó motorjában sikerült még találni 140, eddig szunnyadó lóerőt.
A bőven több mint 700 lóerős teljesítményű Batur nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
Megérkezett az áprilisban leleplezett új E-Klasse praktikus puttonyos változata.
Mutatjuk, hogy milyenek a mostani Giuliák, Stelviók és Tonalék igen korai ősei.
Töretlenül nő világszerte a hobbiterepjárművek népszerűsége, az újautó-eladások közel fele már ebből a jármű-kategóriából kerül ki. Mivel szinte valamennyi gyártó piacra dobta a maga terepjáróját, a trend belátható időn belül aligha szakad meg.
Megérkezett a japán gyártó HR-V és CR-V közé pozicionált, mindenféle előzmény nélküli újdonsága, a megemelt Civicnek is betudható hibrid ZR-V, melyet a Barcelona környéki utakon volt szerencsénk alaposan kipróbálni.
A 40d azoknak készült, akik esetleg keveslik a 30d 298 lóerős teljesítményét.