Netrisk: Többen váltottak biztosítót, ők átlagosan 13 ezer forintot spóroltak
Az autósok egy részének november végéig kell döntenie a kötelező biztosításáról.
Az autósok egy részének november végéig kell döntenie a kötelező biztosításáról.
Az infláció meglátszik a tarifákon is, a casco is igencsak megdrágult.
A rendőrök, a biztosítók, a szerelők, a gyártók és a tulajdonosok is örülnének, ha minél több adatot ki lehetne nyerni a kocsik fedélzeti számítógépeiből, de a rendszerek összekapcsolása adatvédelmi aggályokat vet fel. Az autós feketedobozok viszont már karnyújtásnyira vannak.
Az nem feltétlen meglepő, hogy egy Porschét viszonylag gyakran törnek össze, de hogy egy Kia átlagos javíttatása mennyire drága, az már inkább meglepetés.
December 31-e fontos határnap a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításoknál.
Van, aki próbálna menekülni valahova az autópályán, de nincs hova.
Erre tényleg nehéz lenne azt mondani, hogy jól indult az év.
Ha már az útdíj lehet a használattal arányos, akkor az autó használata miért nem?
Tavaly 4 ezer forinttal drágult egy átlagos casco, mégis 25 ezerrel többen kötöttek ilyen biztosítást, mint 2014-ben.
Egy karambol után előbb elismerte vétkességét Pálffy Ilona, a Nemzeti Választási Iroda vezetője, majd mégis a vétlen autóson próbálták behajtani a kárt.
Az elmúlt években annak ellenére csökkent a számuk, hogy olcsóbbak lettek. A megjelent mini-cascók, amelyek a legjellemzőbb károkra fizetnek pár ezer forinttért köthetőek.
Mint minden évben, a brit Thatcham szervezet ismertette a legjobb lopásvédelemmel ellátott autók listáját. A helyzet sajnos az, hogy sokszor mégis a listák élén álló márkákból viszik el a legtöbbet.
Jelentősen emelkedhetnek egyes biztosítási díjak, miután az Európai Bíróság megtiltotta, hogy eltérően árazzák a férfiak és a nők kockázatosságát.