Ha nem is dömpingárakkal, de megérkeztek a kínai BYD autói Magyarországra
Három modellel kezdi meg a forgalmazást nálunk a kínai villanyautóipar legnagyobb szereplője.
Három modellel kezdi meg a forgalmazást nálunk a kínai villanyautóipar legnagyobb szereplője.
Az amerikai márkának nincs konkurenciája Európában. Miért ne lehetne az a Dacia? – vetette fel a román márka egyik vezetője.
A visszatérő márka első autója egy teljesen elektromos hajtású modell lenne.
Míg az oroszok jóindulattal a kilencvenes éveket képviselik, a kínaiak egyértelműen a jövőt.
Keresd a különbséget játékhoz is jó feladvány lenne.
A Defender, a Discovery és a Range Rover, amelyek eddig egy típust jelöltek mostantól önálló márkanévként jelennek majd meg.
Nem volt nagyon válogatós: Daciától BMW-ig minden érdekelte.
Az idei harmadik negyedév egy friss felmérés szerint minden idők legjobb profitjelentéseit hozta.
A dél-koreai cég nemrégiben megújította a márkajelzését, de úgy tűnik, ezzel sokakat megzavart.
Az elmúlt 30 év legkomolyabb arculatváltását kezdi meg a cseh gyártó.
Alig egy évtizeddel azt követően, hogy feltámasztották, megint búcsúzhatunk a 91 éves autómárkától.
A Morris Garage, amely MG-ként ismert, elsősorban elektromos autókkal kíván piacot nyerni.
Az elektromos autó egy kupé-crossover lesz, már be is jegyezték a logóját.
Az autóipari mércével kis vállalatnak számító cég első sorban ár-érték arányban jónak mondható modelljeivel van jelen a globális autópiacon.
Ha arról van szó, hogy a sportkocsik között melyik az a márka, amelynek a nevét szinte mindenki ismeri, de mégsem tudja megmondani, hogy pontosan milyen autókat gyártanak, akkor a Lotus biztosan köztük lesz. A kicsi és nagyon nyers autóival inkább szakmai körökben elismert brit sportkocsi megpróbálkozik a magyarországi szerepléssel.