10,4 millió forinton nyit a megújult Ford Focus, gyorsan ki is próbáltuk
Ráncfelvarrt külsővel, modernizált műszerfallal és szűkített motorkínálattal támad a Ford népszerű kompaktja, mely immár Magyarországon is elérhető.
Ráncfelvarrt külsővel, modernizált műszerfallal és szűkített motorkínálattal támad a Ford népszerű kompaktja, mely immár Magyarországon is elérhető.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
Megérkezett a BMW X5 és a Mercedes GLE legújabb japán kihívója, a most először nemcsak turbós hibrid, hanem zöld rendszámos plugin hibrid verzióban is elérhető ötödik generációs Lexus RX, melyet kaliforniai utakon tettünk próbára.
6,7 millió forintos alapárral és 22 kereskedéssel debütál itthon a brit hagyományokkal és kínai háttérrel rendelkező MG.
Ha esetleg túl nagy a normál Range Rover és egy kicsit sportosabb hangvételre vágyunk, akkor érdemes egy pillantást vetni az új testvérmodellre, melyben több magyar fejlesztés is található.
A designt szedános, sportkombis és szabadidő-autós vonások keveréke uralja, a hajtásban pedig éppúgy kiveszi a részét az ördögtől való benzin, mint a világmegváltó áram. Kipróbáltuk a "mindenből egy keveset" alapelvet követő zöld rendszámos Citroën C5 X-et.
Ha már unalmas a német szentháromság SUV felhozatala, a Bentley Bentaygát és a Rolls-Royce Cullinant pedig azért már picit túlzásnak találjuk, akkor pontosan nekünk készült az egyedi stílusával és jó néhány magyar fejlesztésével hódító teljesen új Range Rover.
Folyamatosan kényeztet és lesi minden kívánságunkat. Ügyel arra, hogy semmi se zavarja meg a nyugalmunkat. És egy óvatlan pillanatban nyakcsigolya roppantással kísért agyvelő zsugorítást eszközöl rajtunk. Teszten az iX M60, a a valaha készült legnagyobb nyomatékú BMW.
Alapáron 4 hengert és lágyhibrid technikát virít a sportos kivitelben biturbó 6 hengeres élvezeteket nyújtó Grecale, melynek műszerfalán olyannyira új szelek fújnak, hogy már a mutatós óra sem analóg.
Sok jó ember kis helyen is elfér alapon vágtunk neki öten egy felnyitható sátortetős, relatíve kompakt Ford lakóautóval egy 1200 kilométeres utazásnak. Nem mindenkinek való az ilyen – egyébként sajnos nem olcsó – nyaralás, de az arra fogékonyak számára garantált az élménycunami.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az EQS-nél eggyel kisebb méretben támadó új luxus elektromos autó, az EQE sportos hangvételű AMG verziója. Erőből és lábtérből nincs hiány, de az E-osztály stílusa és egyedi karaktere mintha odaveszett volna.
A bajor gyártó újdonsága azoknak készült, akik manapság fura módon egy egészen "autószerű" elektromos modellt szeretnének beállítani a garázsukba, és nem egy szimplán csak nagyon erős, felfújt gombóc néma SUV-ot.
A Mini "karizmtikus egyszerűség" jegyében fogant jövőbemutató újdonsága egy crossover kategóriás elektromos prémium kisautó.
30 évvel az Antall József-féle legendás hófehér Astra után most itt egy "kult sárga" vadonatúj Astra, mellyel az Opel azt igyekszik bizonyítani, hogy továbbra is létezik német alternatíva a VW Golf mellett.
Kétféle hosszúsággal, benzines és dízel hajtással, illetve a későbbiekben plugin hibridként is támad az új Ford Tourneo Connect, mely valahonnan nagyon ismerős lehet.
Jelen tesztalanyunk maximálisan megfelel a kor kívánalmainak: tisztán elektromos hajtású és a szabadidő-autók ligájában focizik. Extra fűszer a duplamotoros összkerék-hajtás és a sportosan kupés hangvétel, de vajon mire képes a gyakorlatban a legerősebb ID.5?
Motorizált ajtónyitás/csukás, Swarovski kristályos fényszóró, tetőből lenyíló 8K kijelző, 35 hangszórós Bowers & Wilkins hifi az elsőként tisztán elektromos változatban elérhető hetedik generációs 7-es BMW-ben, mely a "forwardizmus" jegyében most hazánkba is megérkezett.