A Golf 7 lett az év autója – már teszteltük is
Érezni lehetett, hogy meg akarták nyerni a megmérettetést a Volkswagennél. A Golf megint majdnem tökéletes.
Érezni lehetett, hogy meg akarták nyerni a megmérettetést a Volkswagennél. A Golf megint majdnem tökéletes.
Egyedi ötletek, formák és vitatható megoldások, ahogy egy francia autóhoz illik. Ezek jellemzik a Peugeot újdonságát. Nehéz örökség szórakoztatóan normális kisautót csinálni.
Versengő osztály a luxus kompaktok világa. A válságban is kelendő csoport márkái – Mercedes, BMW, Volvo, Audi – mind nagyon spiccen lévő autót kínálnak. A négykarikások, modelljük időtlen stílusában bízva nem szabták át nagyon, inkább még tökéletesebbé reszelgették az új A3-ast.
Lecserélte eszköztárát a Mercedes és célba vette a fiatal nagymenőket. Kipróbáltuk a Mercedes A-osztály 200 CDI-t, AMG csomaggal.
Megfelelő karácsonyi ajándékot talált a Nissan, amikor az ünnepekre kaptuk meg a tisztán elektromos autójukat. A Leaf csupa meglepetés: a lendülete, az okossága, a felhasználói élmény és az is, ahogy a hatótávja miatt aggódunk.
Közzétették az Év Autója (The Car of the Year) finalistáit.
Milyen manapság egy klasszis, dinamikus nagyautó? Mondjuk duplaturbós hathengeres dízel, háromezer köbcentis összkerék-meghajtással: vegytisztán a BMW 535d.
Egyre-másra jönnek a városi szabadidőjárművek és a típus mára tényleg kiforrta magát. Most például elfogadható fogyasztással, összkerék-meghajtással, automata váltóval és benzines motorral jött egy újabb. Teszteltük a Mazda CX-5 2.0 AWD Revolution-t.
Nem a magyar piacra készült, pedig jó lenne, ha egyesek lecserélnék az Audikat Exeókra. Igaz, túl sokat nem spórolnának vele, a Seat Exeo kombi alig két millió forinttal olcsóbb, mint az Audi A4 Avant. De jól felextrázva is megúszható 10 millió forint alatt.
Feltámadt egy legenda. Volkswagen Scirocco. Lassan hat, mint a keserű csoki. Kezdetben taszít, de amint felolvad és íze eléri az agyat, függőséget okoz. 1,4 literes motorral sportkocsinak kevés, 7 milliós árával és magas fogyasztásával a Golf-szerepből jócskán kilóg.
A tavaly év végi ráncfelvarrás után az Audi A6 még vonzóbb. Akinek a LED-technikás szemfényvesztés kevés lenne, próbálja ki az új benzinmotorral, a háromliteres, 290 lovas erőforrás kihozza az állatot az emberből.