#autóteszt

Toyota RAV4-bemutató: a nagyobb az jobb?
 

Toyota RAV4-bemutató: a nagyobb az jobb?

Lassan húsz éve van a placcon a Toyota kisterepjárója. Az első széria korszakos volt: az első divatterepjáró. A kicsike - a hossza akkor 3,69 méter volt, ma egy Yaris is nagyobb – nagyon kedvelt volt. Mostanra a negyedik generációnál járunk.


Renault Clio Grandtour-bemutató: jó testű kis kombi
 

Renault Clio Grandtour-bemutató: jó testű kis kombi

A Renault a Pest megyei Telkibe vitte a Clio negyedik generációs kombijának bemutatóját. Pont az a divatos, mediterrán házas környék, amelyek garázsbejáróin kitűnően mutathat ez a friss forma. Az új csapotthátú Clióval és a kombival is, nem kizárt, hogy telibe találtak a franciák.

hvg.hu hvg.hu

Új Nissan Leaf: a brit kormányfővel együtt tapogattuk
 

Új Nissan Leaf: a brit kormányfővel együtt tapogattuk

Norvégiában több elektromos Nissan Leaf-et adnak el, mint Qashqai-t, amely a japán márka igazán nagy dobása volt az elmúlt években. A helyzet azért nem ilyen súlyos, sajnos elég messze vagyunk a tömeges villanyaautózástól. A legismertebb tisztán elektromos autó második generációjának premierjén jártunk.


Peugeot 301-teszt: kicsipénzért nagyautót
 

Peugeot 301-teszt: kicsipénzért nagyautót

Nincs hitelezés, nincs miből megtakarítani, aki tehette kifizette vagy átütemezte ingatlanhitelét és most nem vágyik másra, mint fújni egyet. Akkor hogyan lehet ennek a rétegnek újra autót eladni? Erre a helyzetre találták ki a gyártók az úgynevezett „crisis car” vagy válságautónak hívott modelleket. A kínálat már-már valószerűtlenül bőséges. Skoda Rapid, Renault Fluence, Dacia Logan, Fiat Linea, Chevrolet Aveo, Citoren C-Elysée és itt a Peugeot 301 is.




Audi A3-teszt: kívül-belül profibb
 

Audi A3-teszt: kívül-belül profibb

Versengő osztály a luxus kompaktok világa. A válságban is kelendő csoport márkái – Mercedes, BMW, Volvo, Audi – mind nagyon spiccen lévő autót kínálnak. A négykarikások, modelljük időtlen stílusában bízva nem szabták át nagyon, inkább még tökéletesebbé reszelgették az új A3-ast.



Nissan Leaf-teszt: a vágy villanyosa
 

Nissan Leaf-teszt: a vágy villanyosa

Megfelelő karácsonyi ajándékot talált a Nissan, amikor az ünnepekre kaptuk meg a tisztán elektromos autójukat. A Leaf csupa meglepetés: a lendülete, az okossága, a felhasználói élmény és az is, ahogy a hatótávja miatt aggódunk.




Mazda CX-5 teszt: a takarékos nagymenő
 

Mazda CX-5 teszt: a takarékos nagymenő

Egyre-másra jönnek a városi szabadidőjárművek és a típus mára tényleg kiforrta magát. Most például elfogadható fogyasztással, összkerék-meghajtással, automata váltóval és benzines motorral jött egy újabb. Teszteltük a Mazda CX-5 2.0 AWD Revolution-t.


Seat Exeo ST teszt: déjà vu
 

Seat Exeo ST teszt: déjà vu

Nem a magyar piacra készült, pedig jó lenne, ha egyesek lecserélnék az Audikat Exeókra. Igaz, túl sokat nem spórolnának vele, a Seat Exeo kombi alig két millió forinttal olcsóbb, mint az Audi A4 Avant. De jól felextrázva is megúszható 10 millió forint alatt.

Biró Csongor Biró Csongor

Volkswagen Scirocco teszt: Csipkerózsika metált hallgat
 

Volkswagen Scirocco teszt: Csipkerózsika metált hallgat

Feltámadt egy legenda. Volkswagen Scirocco. Lassan hat, mint a keserű csoki. Kezdetben taszít, de amint felolvad és íze eléri az agyat, függőséget okoz. 1,4 literes motorral sportkocsinak kevés, 7 milliós árával és magas fogyasztásával a Golf-szerepből jócskán kilóg.

hvg.hu hvg.hu